ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

!RedBloack؛ یک بازی عالی برای افزایش سرعت و تمرکز

همیشه بازی های سرعتی، چالش برانگیز و جذاب بوده اند. RedBloack! نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بازی ای که با سریع تر شدن، جذابیتش دوچندان شده و همچنین، ایرانی بودن سازنده اش شما را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

همیشه بازی های سرعتی، چالش برانگیز و جذاب بوده اند. RedBloack! نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بازی ای که با سریع تر شدن، جذابیتش دوچندان شده و همچنین، ایرانی بودن سازنده اش شما را به بازی کردن آن بیشتر ترغیب می کند.

در ادامه مطلب، به معرفی این بازی خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

روند بازی بسیار ساده است؛ تعدادی بلوک سیاه و قرمز از بالای صفحه به پایین سرازیر شده و از بین دو دکمه سیاه رد می شوند. کاری که شما باید بکنید این است که هر گاه بلوک قرمز به دکمه ها رسید، دکمه سمت راست و هر وقت بلوک سیاهی از دروازه گذر کرد، دکمه سمت چپ را فشار دهید.

در ابتدای بازی، بلوک ها کم تعدادند و با سرعت کمی به پایین حرکت می کنند. هر چقدر در بازی پیشروی کنید، تعداد بلوک ها بیشتر و سرعت حرکتشان به طور سرسام آوری بالا می رود. اینجاست که می توانید سرعت عکس العمل خود را محک زده و ببینید تا کجا می توانید بدون اشتباه، دکمه های چپ و راست را فشار دهید.

چیزی که بازی را بسیار دشوار کرده، سیاه بودن دکمه های چپ و راست است. رنگ یکسان این بلوک ها موجب می شود که عملکرد متفاوتشان را از یاد برده و وقتی ریتم بازی تند می شود، شدیدا گیج شوید. پس در RedBloack! باید تا می توانید روی رنگ بلوک ها متمرکز باشید و با بیشترین سرعت، نسبت به آنها عکس العمل نشان دهید.

RedBloack! را برنامه نویس ایرانی آقای سید علیرضا میرکاظمی طراحی کرده و مسئولیت انتشار آن روی اپ استور با محمد قدیم زاده بوده است. این بازی فکری خوب را می توانید هم اکنون به صورت رایگان برای آیفون و آیپد خود دانلود کنید.

!RedBloack

!RedBloack

سازنده: Mohammed Ghadimzadeh قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 6.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • qwerty13
    qwerty13 | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    میگم دوستان ویندوزفونی اگر مایل هستن این بازی روی برای ویندوز فون پورت کنم؟

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    این سبک بازی رو خیلی دوست دارم ولی این دیگه داغونم کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی