ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر جدید HTC باتری ها را تا ۴۰ درصد سریع تر شارژ می کند

عمر باتری همواره از جمله دغدغه های سازندگان موبایل به شمار می رفته. تولید کنندگان در طول سالیان گذشته تلاش کرده اند تا تامین انرژی محصولات را بهینه کنند و عمر باتری بیشتری را در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

عمر باتری همواره از جمله دغدغه های سازندگان موبایل به شمار می رفته. تولید کنندگان در طول سالیان گذشته تلاش کرده اند تا تامین انرژی محصولات را بهینه کنند و عمر باتری بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

اما در نهایت با بالا رفتن رزولوشن نمایشگر ها و قدرتمند تر شدن پردازنده ها، فشار بیشتری به باتری موبایل ها وارد می شود و شارژ بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. در همین راستا شرکت ها تصمیم گرفتند تا علاوه بر اینکه بر روی بهبود تکنولوژی باتری ها تحقیق میکنند، راه های دیگری را نیز مورد استفاده قرار دهند.

در ادامه با یکی از روش هایی که HTC مورد استفاده قرار داده بیشتر آشنا می شویم.

یکی از این راه ها به وجود آوردن امکانی است که از طریق آن دستگاه قادر باشد در مدت زمان کمتری شارژ شود و انرژی را در خود ذخیره نماید. پیش از این شاهد بودیم که سامسونگ در نوت ۴ [بررسی دیجیاتو] ترتیبی داده بود تا باتری دستگاه تنها در مدت ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ شود؛ اتفاقی که در مدل های پیشین نیاز به ۵۰ دقیقه زمان داشت.

اکنون خبر می رسد HTC نیز برای بهره بردن از این تکنیک دست به کار شده و قرار است برای برخی از تلفن های هوشمند خود شارژر مخصوصی را ارائه کند. این شارژر Rapid Charger 2.0 نام دارد و با بهره گیری از تکنولوژی Quick Charge 2.0 شرکت کؤالکام قادر است تا زمان شارژ شدن دستگاه را کاهش دهد.

طبق ادعای HTC شارژر جدید در مقایسه با نمونه های قبلی تا ۴۰ درصد سریع تر عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا در مدت زمان کمی انرژی کافی را در دستگاه خود ذخیره نمایید.

با وجود اینکه HTC هم اکنون صفحه مخصوص به این شارژر را در سایت خود ایجاد کرده، اما هنوز در رابطه با زمان عرضه و قیمت، اطلاعاتی در اختیار رسانه های قرار نگرفته است. شایان ذکر است که شارژر جدید تنها با محصولاتی محدود از جمله One M8، Desire Eye و One E8 همخوانی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • علی
    علی | ۵ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    این شارژر شامل desire 826 میشه؟؟؟؟

  • امید
    امید | ۴ آبان ۱۳۹۴

    با سلام
    خواهشاً هر کس مبدل این شارژر ( به پریزهای توی ایران بخوره ) رو سراغ داره به من بگه ( اینترنتی خرید کنم ) هر چی مبدل تو بازار هست همه بدل ه . تا الان 5 تا مبدل خریدم هیچکدومش بدرد نمیخوره . با تشکر

  • مهدی
    مهدی | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    سلام
    وان مکس هم ساپورت می کنه؟

  • xoder
    xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    اگه وارد بازار ایران بشه بنده همون اول میخرمش !
    خیلی از وقتم صرف تماشای گوشیم و شارژ شدنش میشه :(
    ال سی دی گوشیم خیلی شارژ مصرف میکنه و مجبورم بدون استثنا هر روز بزارمش تو شارژ ! کم کم یه 30 دقیقه تا یک ساعت تا کامل شارژ شه !
    سونی هم Mp3 Player داده بود فکر کنم با این فناوری ولی نسخه اولش هماهنگ بود ...
    در عرض 3 دقیقه شارژ میتونست براتون به مدت 90 دقیقه موزیک پخش کنه ...
    کاش تکنولوژی در زمینه باطری خیلی خوب پیشرفت کنه و ظرفیت باطری های گوشی های همراه با ثابت موندن سایز فعلیشون بیشتر شه ! و با این تکنولوژی که تو این پست گفتین merge بشه
    کاش بشه :دی !
    گوشی در سایز آیفون داشته باشی ولی با شارژ 20,000 میلی آمپر :دی :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی