ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شایعاتی جدید در رابطه با بازگشت نوکیا به بازار موبایل با پرچمدار اندرویدی

همانطور که قبلا در دیجیاتو برایتان نوشتیم، نوکیا احتمالا قصد بازگشت مستقل به بازار تلفن های هوشمند را دارد. بر اساس گمانه زنی ها، احتمال دارد این شرکت فنلاندی با ساخت یک تلفن هوشمند اندرویدی مجددا ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۲

همانطور که قبلا در دیجیاتو برایتان نوشتیم، نوکیا احتمالا قصد بازگشت مستقل به بازار تلفن های هوشمند را دارد. بر اساس گمانه زنی ها، احتمال دارد این شرکت فنلاندی با ساخت یک تلفن هوشمند اندرویدی مجددا به فعالیت خود در بازار موبایل ادامه دهد. البته اینکه شرکت یاد شده با چه نامی به عرصه تولید تلفن های هوشمند برگردد هنوز مشخص نیست، چرا که اکنون صاحب امتیاز این برند شرکت مایکروسافت بوده و تا ۱۰ سال آینده نیز حق استفاده از نام نوکیا برای این غول نرم افزاری محفوظ است.

اما به تازگی منابع خبری چینی، شایعه ای را منتشر کرده اند که می تواند حکم تاییدی باشد بر گمانه زنی های قبلی. بر پایه این شایعات شنیده می شود تیمی از نوکیا که پیش از این سابقه کار بر روی موبایل N9 را در کارنامه دارد، به تازگی سخت مشغول به فعالیت است تا پرچمداری جدید را بر پایه اندروید به بازار ارائه دهد.

اگر چه همانطور که در بالا گفتیم، حق استفاده از نام نوکیا برای مایکروسافت محفوظ است، اما شرکت نوکیا می تواند به طراحی دستگاه های خود ادامه داده و آن ها را توسط دیگر تولید کنندگان به بازار ارائه دهد. اگر فرض نماییم که این شایعه درست باشد، قطعا دستگاه مورد بحث با نام نوکیا همراه نخواهد بود.

تلفن هوشمند N9 شرکت نوکیا حقیقتا جذاب بود، و اولین دستگاهی به شمار می رفت که سیستم عامل میگو را اجرا می کرد. میگو تا حدودی شبیه به اندروید بود و در آن زمان با پشتیبانی از فرمان های حرکتی، سیستم عامل جذابی به شمار می رفت.

با توجه به اینکه N9 در دوره خود یکی از زیباترین و پیشرفته ترین موبایل های نوکیا به شمار می رفت، اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا پرچمدار جدید نیز می تواند مانند سابق به دلبری های خود ادامه دهد یا خیر.

شما در رابطه با سیاست های نوکیا چه نظری دارید؟ فکر می کنید این شرکت خود با نامی جدید دست به تولید محصولات آینده می زند و یا سازنده ای دیگر را برای همکاری انتخاب می کند؟ و یا شاید هم فنلاندی ها تا ۱۰ سال دیگر صبر کنند و مجدد با همان نام افسانه ای به بازار برگردند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ادیب
    ادیب | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    چند روز دندون رو جیگر بذارید مشخص میشه که جریان از چه قراره!فکر کنم واقعا یه خبرایی باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی