ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Camera51؛ مشاوری هوشمند برای عکاسی

این روزها با وجود تعداد بسیار زیاد اپلیکیشن های هوشمند عکاسی، تصویربرداری و ثبت لحظات با موبایل آسان تر و لذت بخش تر از گذشته شده است. برخی از این اپلیکیشن ها به شما امکان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۷

این روزها با وجود تعداد بسیار زیاد اپلیکیشن های هوشمند عکاسی، تصویربرداری و ثبت لحظات با موبایل آسان تر و لذت بخش تر از گذشته شده است. برخی از این اپلیکیشن ها به شما امکان ویرایش حرفه ای تصاویر را داده و بعضی در نقش یک مشاور، با امکانات ویژه خود شما را در گرفتن بهترین عکس ممکن یاری می دهند. Camera51 بیشتر از اینکه ابزاری برای تنظیمات پیش از گرفتن عکس باشد، مشاوری هوشمند برای پیدا کردن بهترین کادر ممکن برای ثبت تصویر شماست.

در ادامه مطلب، به معرفی قابلیت های این اپلیکیشن خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

Camera51 به صورت خودکار، کلیه چهره ها، مناظر، اشیا و خطوط تصویر درون کادر را تشخیص داده و آنها را آنالیز می کند. پس از آنالیز، به طور هوشمند بهترین کادر ممکن برای گرفتن تصویر را در نظر گرفته و با علامت های مختلف به شما پیشنهاد می کند.

به طور مثال، شما قصد عکاسی از دوست خود در یک منظره زیبای طبیعی را دارید. در Camera51 کافیست روی سوژه اصلی در تصویر کلیک کرده و حالا پیدا کردن مناسب ترین کادر را به دست اپلیکیشن بسپارید. با فوکوس روی سوژه، Camera51 با علائم راهنما شما را در پیدا کردن بهترین کادر برای گرفتن تصویر یاری می کند؛ کادری که در آن هم بیشترین نورگیری ممکن را داشته و هم شیء مزاحمی در چهارچوب تصویر نداشته باشید.

Camera51 2

فوکوس روی سوژه ها، در حالت پیشفرض به صورت خودکار است. اما از آنجا که فوکوس اتوماتیک آنچنان دقیق نیست، می توانید حالت دستی را فعال کرده و خودتان اقدام به این کار کنید. در حالت دستی، قادرید تا روی سه شیء مختلف در یک کادر فوکوس کنید. این قابلیت، بیشتر در عکاسی از سوژه های دور و نزدیک مثل یک سلفی دسته جمعی کاربرد حقیقی خود را نشان می دهد.

یکی از نقاط ضعف Camera51، نبود یک راهنمای مناسب برای استفاده از تنظیمات و قابلیت های اپلیکیشن است. رابط کاربری نه چندان جالب و آیکن های بدون توضیح باعث شده اند که Camera51 در تجربه اول برای کاربر گیج کننده باشد. با این حال، کمی که در محیط آن کار کنید به آن عادت خواهید کرد و در بهره گیری از آن حرفه ای تر خواهید شد. این مشاور هوشمند عکاسی را می توانید به صورت رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته باشید.

Camera51

Camera51

سازنده: Camera51 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    دوستان شاید سوالم بی مورده ولی میشه بگید آپدیت لالی پاپ برای nexus5 دقیقاً کی و از چه طریقی ارائه میشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی