ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HTC معرفی کرد: Desire 820s یک میان رده دیگر با پردازنده ی ۶۴ بیتی مدیاتک

در ماه سپتامبر، شرکت HTC از تلفن هوشمند HTC Desire 820 در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی کرد. این تلفن اولین گام HTC در زمینه استفاده از پردازنده های ۶۴ بیتی به شمار می رفت و ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۸

در ماه سپتامبر، شرکت HTC از تلفن هوشمند HTC Desire 820 در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی کرد. این تلفن اولین گام HTC در زمینه استفاده از پردازنده های ۶۴ بیتی به شمار می رفت و با مشخاص سخت افزاری مطلوبی که داشت، یکی بهترین میان رده های ممکن به شمار می رفت.

پس از گذشت چند ماه، اکنون HTC نسخه دیگری از این دستگاه میان رده را معرفی کرده که قیمت معقول تری دارد. این شرکت سعی کرده تا حد امکان مشخصات سخت افزاری Desire 820 را در دستگاه جدید نیز حفط نماید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با Desire 820s آشنا شویم.

تلفن هوشمند جدید مانند برادر بزرگتر خود از پردازنده ی ۶۴ بیتی استفاده می نماید اما اینبار به جای کؤالکام، HTC به سراغ شرکت مدیاتک رفته است. مغز متفکر Desire 820s چیپ MT6752 بوده که دارای ۸ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی است. پردازنده ی مورد بحث شامل هسته هایی از نوع Cortex-A53 بوده و در بخش گرافیک نیز یک پردازنده Mali T760 این ترکیب سخت افزاری را تکمیل می کند.

در مورد سایر مشخصات سخت افزاری باید بگوییم همه چیز تقریبا مشابه Desire 820 است. در Desire 820s باز هم با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p رو برو هستیم. این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم پردازشی بوده و حافظه ذخیره سازی داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. همچنین جلوی این تلفن هوشمند مجهز به بلندگوهای قدرتمند BoomSound است. دوربین پشتی دستگاه ۱۳ و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

اگرچه HTC هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه ی این محصول به بازار سخنی به میان نیاورده، اما انتظار می رود این تلفن هوشمند جدید در چین و برخی بازارهای محلی عرضه شود. بنابر این اگر در چین زندگی نمی کند نباید به این زودی ها منتظر حضور Desire 820s در قفسه ی فروشگاه های محل سکونت خود باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان من این گوشیرو خریدم.چرا فروشنده بهم کارت گارانتی نداد!گفت ثبت میکنم حقیقت داره؟
    و این که حافظه داخلیش 10 گیگه!!!چینی دوسیم هم هست.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    این دوربینش عقی خیلی زشته خداییش از htc بعید بود همچین طراحی

  • TROOL
    TROOL | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    اچ تی سی میان رده هاش اصلن باتری خوبی نداره نمیدونم چرا به هر چی اهمیت میده الا باتری

  • parsa
    parsa | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    Htc يه چيزو فراموش كرده تا تبليغات خودشو گسترش نده و متنوع تر نكنه به نظر من نميتونه مشتري رو نسبت به محصولات خودش جذب بكنه

  • Ferty
    Ferty | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    اچ تی سی هم که هر روز یه گوشی میده بیرون. نمیخوام طرفداری سامسونگ رو بکنم ولی چرا تا سامسونگ یه گوشی معرفی میکنه همه بهش گیر میدن. من خودم هم سامسونگ نوت 2 دارم هم نوکیا لومیا 925.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی