ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

windows 10
تکنولوژی

ویندوز ۱۰ در حال تست و بهینه سازی برای تلفن های هوشمند است

مدتی است که نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ عرضه شده، اما در مورد به روز رسانی های مرتبط به موبایل این سیستم عامل حرف زیادی به میان نیامده است. اما از آنجایی که گفته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۷

مدتی است که نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ عرضه شده، اما در مورد به روز رسانی های مرتبط به موبایل این سیستم عامل حرف زیادی به میان نیامده است. اما از آنجایی که گفته می شود هدف نهایی مایکروسافت ارائه یک سیستم عامل یکپارچه با رابط کاربری بهینه شده برای ابزارهای گوناگون است احتمالا طی روزهای آتی خبرهای زیادی را در رابطه با ویندوز ۱۰ با رابط کاربری توسعه داده شده جهت تلفن های هوشمند مایکروسافت خواهیم شنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نقل از @Nawzil که یکی از منابع قابل استناد در مورد اخبار و شایعات پیرامون شرکت مایکروسافت محسوب می گردد، گفته می شود این کمپانی به صورت داخلی در حال تست سه بیلد متفاوت از ویندوز بر روی تلفن های هوشمندش است.

احتمال می رود دو بیلد در حال تست مرتبط به به روز رسانی های اساسی و بزرگ ویندوز ۸.۱ باشند و گمان می رود یکی از بیلدهای در حال آزمایش مرتبط به ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند است.

در حال حاضر آپدیت اول ویندوز فون ۸.۱ منتشر شده که بر مبنای آن کورتانا برای مناطق و کشورهای بیشتری ارائه گردید و انتظار می رود در آینده ی پیش رو به روز رسانی دوم نیز برای این نسخه از سیستم عامل موبایل مایکروسافت منتشر گردد، که در آن امکانات جدیدی برای کنترل میزان تبادل داده در اکشن سنتر تعبیه گشته و همچنین پشتیبانی از پردازنده های تازه معرفی شده نیز فراهم آمده است.

هر چند در مورد ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده، اما حدس زده می شود در این نسخه از سیستم عامل یاد شده قابلیت مولتی تسک به صورت چند پنجره در کنار هم برای تبلت ها فراهم گشته باشد و البته کاربران بتوانند برای اولین بار آفیس تاچ را نیز تجربه کنند. باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری از تست های داخلی مایکروسافت به بیرون درز پیدا کند تا معمای ویندوز ۱۰ و رابط کاربری بهینه شده اش برای تلفن های هوشمند حل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    واسه 520 من میاد؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    من به این میگم آرامش ، یه گوشی میگیرم ۲ سال و نیم همپای پرچمدارا آپدیت میشه این مایکروسافته و به قول استیو بالمر کبیر من عاشق این کمپانی هستم

    • iMan LP
      iMan LP | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

      من آيفون 4s دارم كه آپديتش اومده. يعني حداقل تا يه ساله ديگه آپديتم. اين يعني 4 سال آپديت گوشيم :-) ;-)

      ضمنا نميخواد ٤-٥ ماه صبر كنم تا آپديتش به مدل يا كشورم برسه

  • Arian
    Arian | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    یه جمله ای هست به این شکل فکر کنم (نمیدونم شاید ضرب المثل باشه):
    There's no such thing as bad publicity
    تقریبا یعنی شهرت نمیتونه مضر باشه
    من فکر میکنم مایکروسافت علاوه بر اینکه داره با احترام قائل شدن برای خواسته مشتریاش محصولاتشو محبوب میکنه داره از این هم استفاده میکنه. قبلا هیچوقت انقدر از ویندوز خبر نشنیده بودیم؛ چه بخواهیم و چه نه این حجم خبر داره برند مایکروسافت رو قوی تر و جذاب تر میکنه.

  • آیدین
    آیدین | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    حالا مگه میاد همین 8.1 , جون به لب میکنه آدمو , روز اول گفتم پیش نمایش نگیرم اصلیش دوماه دیگه میاد بهتره الان 5 6 ماه گذشته دریغ از به آپدیت کوچولو :/

    • مجید نیک پور
      مجید نیک پور | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

      متاسفانه htc توی زمینه پشتیبانی از ویندوزفون خیلی ضعیف تر از نوکیا عمل میکنه و نمیدونمم چرا... میخوای استفاده کنی از 8.1 بنظرم بری دولوپرشو بریزی بهتره آخرشم که اومد براش آپدیت میدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی