ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC Flyer
موبایل

HTC سال آینده تبلت خودش را معرفی می کند

HTC با تولید نکسوس ۹ برای گوگل به نظر می آید بعد از سه سال وقفه حالا بازگشتی موفق را به بازار تبلت ها تجربه می کند. آخرین تبلت این برند تایوانی موسوم به HTC ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۸

HTC با تولید نکسوس ۹ برای گوگل به نظر می آید بعد از سه سال وقفه حالا بازگشتی موفق را به بازار تبلت ها تجربه می کند. آخرین تبلت این برند تایوانی موسوم به HTC Flyer در اوایل سال ۲۰۱۱ عرضه گردید و نتوانست موفقیت چندانی را به دست بیاورد، اما اکنون ظاهراً شرایط تغییر کرده و نکسوس ۹ تعریف و تمجیدهای بسیاری را برای این کمپانی به همراه داشته است.

Focus Taiwan در همین رابطه گزارش کرده است، چانگ چی لین، مدیر اقتصادی این برند تایوانی، تائید نموده که شرکت مورد بحث قصد دارد در سال آینده دست به معرفی تبلت جدید خودش بزند. علاوه بر این مدیر اجرایی HTC نیز گفته است پس از عرضه ی موفق Nexus 9 این برند از همکاری با سایر کمپانی ها در ارائه ی محصولات مشترک استقبال به عمل می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالیکه مشخص نیست کمپانی تایوانی قرار است دقیقاً چه نوع تبلتی را به بازار روانه کند ولی می توان حدس زد محصول آتی آنها چه مشخصاتی نخواهد داشت. در همین راستا جک تانگ، مدیر دفتر HTC در آسیای شمالی هم، در اظهار نظری دیگری به Focus Taiwan اعلام داشته بازار تبلت های ارزان قیمت (زیر ۱۶۰ دلار) بازار سودمندی محسوب نمی شود و از همین رو برند HTC تمایلی به فعالیت در این عرصه ندارد.

تانگ همچنین اشاره کرده است که با عرضه ی انبوه فبلت ها نقش تبلت های ۷ اینچی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمالاً آینده ای در بازار نخواهند داشت.

با توجه به موارد یاد شده گمان می رود تبلتی که HTC قرار است در آینده ی نزدیک ارائه کند احتمالاً یک محصول میان رده یا پرچمدار خواهد بود که ابعادش نیز بزرگتر از هفت اینچ است باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان این شرکت توانمند تایوانی قادر به تکرار موفقیت نکسوس ۹ تحت برند خودش خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    بسیار عالی

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    از اچ تی سی بعید نیست چون مطمئناً با وجود نکسوس ۹ امسال برای خودش توی بازار تبلت ها اسم در میکنه و سال دیگه می تونه اعتماد و محبوبیت زیادی بین مشتریان خودش در بخش تبلت به دست بیاره.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    به به ، بعد از نکسوس ۹ میشه به قدرت htc ایمان داشت و این میتونه بزای خود اچ تی سی هم یه ازمون باشه که در صورت استقبال از نکسوس ۹ ، تبلت خودش رو هم با همون امکانات و حتی قویتر بده بیرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی