ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Up3 از Jawbone؛ دستبند سلامتی متفاوت و کارا

Jawbone دست به معرفی یک ساعت هوشمند نزده است. ولی Up3، دستبند سلامتی جدید این کمپانی با قیمت ۱۸۰ دلار، به خوبی علت عدم نیاز Jawbone به ساعت های هوشمند را توضیح می دهد. با ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

Jawbone دست به معرفی یک ساعت هوشمند نزده است. ولی Up3، دستبند سلامتی جدید این کمپانی با قیمت ۱۸۰ دلار، به خوبی علت عدم نیاز Jawbone به ساعت های هوشمند را توضیح می دهد. با بهره بردن از تکنولوژی سنسور BodyMedia، که سال گذشته توسط این کمپانی خریداری شده بود، Jawbone دستگاه ثبت فعالیتی ساخته است که تمام رقبا را احتمالاً شکست خواهد داد.

دستبند مذکور باریک تر از دستبند جدید مایکروسافت، Microsoft Band بوده و از سنسور های متعددی بهره می برد. می توان گفت قابل توجه ترین سنسور Up3، سیستم مشاهده ضربان قبلی است که بر خلاف دستگاه های رقبا، به طور پیوسته کار می کند.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بی نظیر، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبیعتا Up3 نیز از تمام امکانات ثبت فعالیت ها و خواب Up24 بهره می برد. اما به لطف سنسور های جدیدی از جمله شتاب سنج سه محوره، سنسور اندازه گیری ترکیبات بدن، سنسور های مربوط به پوست و سنسور اندازه گیری دمای محیط، امکانات بیشتری به کاربران ارائه می دهد. این دستبند هم اکنون می تواند فعالیت های جدید را به صورت خودکار تشخیص داده و همچنین اطلاعات بیشتری درباره وضعیت خوابتان به شما ارائه دهد.

دستبند مورد بحث، از امکانات بیشتر و طراحی زیبا تری نسبت به دو نسل قبلی خود برخوردار است. به جای طرحی یک نواخت، سنسور های این دستگاه در ناحیه ی میانی آن جا خوش کرده اند. این نسل، از طراحی باریک تری نسبت به نسل های قبلی برخوردار است که Up3 را برای استفاده در کنار لوازم جانبی دیگر به محصولی ایده آل تبدیل می کند.

بهترین مزیت طراحی جدید این دستگاه، مناسب بودن‌ آن برای تمام اندازه هاست. در گذشته، می بایست از بین اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ یکی را انتخاب می کردید اما Up3 به نحوی طراحی شده است که استفاده آن برای افراد با اندازه مچ های متفاوت، آسان باشد.

Up3

در این دستبند سلامتی Jawbone، هنوز هم خبری از صفحه نمایش نیست اما بخش میانی آن هم اکنون لمسی است. به گفته کمپانی یاد شده، این دستگاه از عمر باتری یی معادل ۷ روز برخوردار بوده و تا عمق ۱۰ متری ضد آب است.

ترکیب طراحی و کارایی Up3، به خوبی در نحوه اندازه گیری و نمایش ضربان قلب در آن قابل مشاهده است. بیشتر گجت های پوشیدنی موجود در بازار، این کار را به وسیله سنسورهای LED سبز رنگی که باید با پوست تماس داشته باشند، انجام می دهند. اما Up3، این کار را به وسیله اندازه گیری واکنش گالوانیک و دمای پوست انجام می دهد. این محصول همچنین قادر به اندازه گیری میزان ضربان قلب شما در خواب نیز هست.

3

در عرصه دستگاه های پوشیدنی، گجت هایی وجود دارند که از سنسور های بسیاری برخوردارند اما برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند. و در طرف دیگر، گجت هایی نیز وجود دارند که زیبا، باریک و کاربردی بوده اما کاربران حرفه ای را راضی نمی کنند. Up3، با طراحی زیبا و سنسور های فراوان، به خوبی نیاز تمام کاربران رفع خواهد کرد.

این کمپانی، پلتفرم خود را جهت رقابت با دیگر پلتفرم های سلامتی، مانند HealthKit اپل، باز گذاشته و اپلیکیشن های آن برای ساعت های هوشمند Pebble و Android Wear نیز در دسترس هستند. می توان گفت دلیل اصلی عدم تولید ساعت هوشمند توسط Jawbone، پشتیبانی گسترده این شرکت از ساعت های هوشمند محبوب موجود در بازار است.

jawbone-up3-stock-gallery-20-1

Andrew Rosenthal، مدیر گروه سلامتی و پلتفرم های Jawbone در مصاحبه ای به Engadget گفت: ساعت های هوشمند، تبدیل به پلتفرم های قابل توجهی شده اند و ما هم به خوبی از این موضوع بهره برده ایم. ما پلتفرم های گوناگون را باور داشته و قصد داریم هر جا که مردم به استفاده از ساعت های هوشمند علاقه دارند، حضور داشته باشیم. نکته در اینجاست که بسیاری از شرکت ها مایل به انجام این کار نیستند.

نسخه سیاه رنگ Up3، تا پایان سال میلادی، با قیمت ۱۸۰ دلار در دسترس خواهد بود. رنگ های دیگری نیز تا سال آینده اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • kasra
    kasra | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    ممنون عالي بود گزارش كاملي از يك بند كامل
    فقط اقاي رمضان پور "باتري يي" نبايد به كار بره از نظر گرامري مشكل داره

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    کمی ازش خوشمان امد

  • مجید نیک پور
    مجید نیک پور | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    من جدیدا نمیدونم چرا دوس دارم اسمارت بنده مایکروسافت رو بخرم ولی دست تو جیبم میکنم گاز میگیره نامرد...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    دستبندی که نمایشگر نداشته باشه به درد نمیخوره اما ظاهرشو دوس دارم یه جوری خاصه

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    اگه با یه دستبند بخاد سلامت باشم همون که نباشم بهتره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی