ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه های iOS و اندروید گوگل مپ به زودی با طراحی متریال بروزرسانی خواهند شد

به زودی اپلیکیشن نقشه گوگل، به طراحی رنگارنگ جدیدش مزین خواهد شد. با آپدیتی که قرار است طی روزهای آینده برای نسخه های اندروید و iOS عرضه شود، گوگل مپ نیز به جمع اپلیکیشن های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

به زودی اپلیکیشن نقشه گوگل، به طراحی رنگارنگ جدیدش مزین خواهد شد. با آپدیتی که قرار است طی روزهای آینده برای نسخه های اندروید و iOS عرضه شود، گوگل مپ نیز به جمع اپلیکیشن های گوگل با سبک طراحی متریال خواهد پیوست؛ سبکی که به سرعت در میان اپلیکیشن های کمپانی گوگل در حال فراگیر شدن است.

البته تغییرات آنچنان چشمگیر نیستند و به نظر می رسد که عملکرد اپلیکیشن همانند سابق بوده و تغییرات تنها در ظاهر آن صورت پذیرفته است. با این حال، مطمئنا طراحی جدید به آن ظاهر شکیل تری بخشیده و احتمالا کار با آن را ساده تر خواهد کرد. اگرچه گوگل این طراحی جدید را تاکنون برای آیفون و موبایل و تبلت های اندرویدی به نمایش گذاشته، هنوز به عرضه این بروزرسانی برای آیپد اشاره مستقیمی نشده است.

لازم به ذکر است که در این بروزرسانی، قابلیت های جدیدی نیز به گوگل مپ اضافه خواهد شد. در ماه می گذشته، گوگل قابلیتی را در گوگل مپ قرار داد که با آن می توانستید مدت زمان سفر با یک تاکسی Uber تا رسیدن به مقصد را تخمین بزنید. از این به بعد در بروزرسانی جدید قادرید تا مدت زمان انتظار برای تاکسی و کرایه مسیر را هم تخمین بزنید که این قابلیت را بسیار مفیدتر از گذشته خواهد کرد.

2

ضمنا در بروزرسانی جدید پشتیبانی از سرویس OpenTable اضافه شده که با آن قادرید از هر رستوران مشترک در این سرویس که در نقشه گوگل ثبت شده، برای رزرو میز اقدام کنید. این قابلیت نیز بسیار مفید بوده و گوگل مپ را در راستای اهداف گوگل برای تسلط بر سرویس های محبوب شخص ثالث به ابزار قدرتمندتری مبدل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود تشکر

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    متریال دیزلین...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی