ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

IGWidget؛ ویجت کاربردی اینستاگرام برای کاربران iOS 8

اگر از طرفداران پر و پا قرص اینستاگرام هستید، حتما برای چک کردن حساب کاربری خود در طول روز بارها اپلیکیشن را باز و بسته می کنید. این باز و بسته کردن های مکرر، هم ملال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگر از طرفداران پر و پا قرص اینستاگرام هستید، حتما برای چک کردن حساب کاربری خود در طول روز بارها اپلیکیشن را باز و بسته می کنید. این باز و بسته کردن های مکرر، هم ملال آور است و هم وقت گیر.

برای حل این مشکل گروه برنامه نویسی ایرانی Appersian، ویجتی طراحی کرده تا با استفاده از آن، کلیه اتفاقات اینستاگرام و آخرین عکس های آپلود شده را بدون نیاز به باز کردن آن در مرکز اعلان های آیفون و آیپد خود مشاهده کنید.

وقتی که IGWidget را نصب کردید، از این به بعد در منوی اعلان ها قادرید ببینید که چند نفر و چه کسانی عکس های شما را لایک کرده یا برایتان پیغام گذاشته اند. نکته خوشحال کننده دیگر اینکه برای گذاشتن نظر، لازم نیست وارد اینستاگرام شده و از طریق همین ویجت قادرید کار خود را به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام دهید.

IGWidget برای iOS 8 و بالاتر طراحی شده و برای کسانی که مدام در اینستاگرام مشغولند، ابزاری خوب و ایده آل محسوب می گردد. در ادامه این ویجت مفید را می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

IGWidget

IGWidget

سازنده: Appersian قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Momeks
    Momeks | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    به دلیل فیلتر بودن بعضی از سرورهای فیس بوک ، بعضی از کاربران داخل ایران ، ابتدا باید از vpn برای دانلود عکس استفاده کنند . برای همین واسه برخی از کاربران عکس لود نمیشه .

  • محمد
    محمد | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    دم مستر کمیلی عزیز گرم ..

  • TROOL
    TROOL | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی