ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Metal Skies؛ جنگ جهانی خلبانان

استودیوی بازی سازی Kabam که تبحر خاصی در ساخت عناوین MMORPG دارد، این بار سنت شکنی کرده و به سراغ نبردهای هوایی رفته است. هفته گذشته، از این استودیوی پرکار بازی ارباب حلقه ها را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

استودیوی بازی سازی Kabam که تبحر خاصی در ساخت عناوین MMORPG دارد، این بار سنت شکنی کرده و به سراغ نبردهای هوایی رفته است. هفته گذشته، از این استودیوی پرکار بازی ارباب حلقه ها را معرفی کردیم و امروز هم می خواهیم با جدیدترین محصول آن یعنی Metal Skies آشنا شویم.

برای خواندن جزئیات بیشتری از این بازی، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Metal Skies شما را در نقش خلبان یک هواپیمای جنگنده، وارد نبردهای بزرگ هوایی در حال و هوای جنگ جهانی دوم می کند. در بازی شما باید در نقش فرمانده "جوخه ببرها" به نبرد تیم دشمن، "شکارچیان سایه" رفته و به سلطه بی رحمانه شان در آسمان پایان بدهید.

در Metal Skies، باید موبایل را به صورت افقی در دو دست گرفته و با کمک حسگرها، هواپیما را در حالت اول شخص هدایت کنید. 22 هواپیمای مختلف در بازی وجود دارد که با پیشروی در مراحل و کسب امتیاز، دسترسی به آنها برایتان آزاد می شود. هر کدام از هواپیماها قابل ارتقایند و می توانید به مسلسل های قوی تری مجهزشان کنید.

Metal Skies 2

در هر مرحله، باید با هواپیماهای سمج دشمن سر و کله بزنید تا در پایان با باس فایتی نفس گیر و دشوار، مرحله را به اتمام برسانید. البته در حالت مالتی پلیر، می توانید وارد رقابتی تن به تن با حریفی از سایر نقاط دنیا شده و مبارزه هیجان انگیزتری را تجربه کنید.

Metal Skies از لحاظ گرافیکی واقعا چشم نواز است و هیچ گاه از بازی در محیط HD زیبای آن خسته نخواهید شد. این بازی اکشن خوب برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شده و دانلود آن را به همگان توصیه می کنیم.

Metal Skies

Metal Skies

سازنده: Kabam قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 61.5 / 36.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • aromin
    aromin | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    :sleep:

  • aromin
    aromin | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    :smile:
    :angry:
    :cry:
    :XD:
    ::(:
    ::):

  • aromin
    aromin | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    :grin:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی