ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفس پرو ۳
تکنولوژی

آبرو ریزی جدید برای مایکروسافت؛ استفاده از سرفس به عنوان پایه نگه دارنده آیپد در برنامه زنده تلویزیونی

موفقیت سرفس در بازار برای مایکروسافت از اهمیت بسیاری برخوردار است. از همین رو این شرکت تلاش بسیاری می کند تا تبلیغات مناسبی را برای جدیدترین نسل از تبلت خود به عمل آورد. اما بعضی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۶

موفقیت سرفس در بازار برای مایکروسافت از اهمیت بسیاری برخوردار است. از همین رو این شرکت تلاش بسیاری می کند تا تبلیغات مناسبی را برای جدیدترین نسل از تبلت خود به عمل آورد.

اما بعضی مواقع این تبلیغات با آبرو ریزی هایی همراه می شوند. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از سیاست های تبلیغاتی مایکروسافت، به نمایش درآوردن سرفس در برنامه های مختلف تلویزیونی است. در واقع با این کار مایکروسافت قصد دارد تا به صورت غیر مستقیم برای محصولش تبلیغ نماید و به کاربران نشان دهد که این دستگاه توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

با وجود بودجه کلانی که مایکروسافت برای این نوع تبلیغات در نظر گرفته، گاهی اوقات همه چیز مطابق انتظار پیش نمی رود. چند شب پیش، کارشناسان خبری شبکه CNN آبرو ریزی جدیدی را برای مایکروسافت به بار آوردند.

ماجرا از این قرار است که در یک برنامه زنده در CNN، که به تحلیل انتخابات آمریکا  اختصاص داشت، برنامه ریزی شده بود تا کارشناسان از سرفس هایی که در مقابل آن ها قرار دارد استفاده نمایند.

B1p8qg4IAAE003d-w600

اما گویی کارشناسان ارتباط چندانی با این دستگاه برقرار نکرده و ترجیح داده اند تا از آیپد خودشان استفاده کنند. بر همین اساس آن ها آیپد را بر روی سرفس قرار داده و در واقع از دستگاه مایکروسافت به عنوان پایه ای برای نگه داشتن تبلت خود استفاده کرده اند.

این موضوع در یکی از نماهای دوربین مشخص می شود و کاربران خیلی سریع آن را به خوراک شبکه های اجتماعی تبدیل می کنند.

البته این اولین بار نیست که تبلیغات مایکروسافت با نتیجه ای معکوس روبرو می شود. چندی پیش این شرکت طی قراردادی با NFL (فدراسیون فوتبال آمریکایی) تصمیم گرفت تا محصولات خود را در اختیار تیم های حاضر در لیگ قرار دهد.

اقدامات لازم صورت پذیرفت و سرفس در میان تیم ها توزیع گشت. اما در یکی از پخش های زنده مسابقه و در حالی که مربیان مشغول کار با سرفس خود بودند، گزارشگر مسابقه نتوانست اسم سرفس را به خاطر بیاورد و گفت: «نگاه کنید، آقای مربی مشغول تحلیل آمار بازی با "دستگاهی شبیه به آیپد" است»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (111 مورد)
  • Between the Rays
    Between the Rays | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    عالی

  • صادق ۳۶
    صادق ۳۶ | ۲۲ آبان ۱۳۹۳

    اووووه
    دیگه دیجیاتو نمی یام
    همش اپل اپل اپل
    یک نویسنده بدون تعصب پیدا نمیشه

  • سهیل
    سهیل | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    دوستانی که میگن این خبر جهت دار بود این خبر را از همین آقای قاسمی بخونند و ببینند چه طعنه هایی نثار اپل شده:
    http://digiato.com/article/2014/11/06/%d9%87%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-ios-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86/
    تو کامنت ها هم هیچکس جنجالهایی که شما اینجا راه می اندازید و این ترول بازی ها را در نیاورد. دوستان دنیای تکنولوژی و ژورنالیسم جای این هوچی گری ها نیست. اینکه یک ژورنالیست با دادن وزن به مطلبش سعی می کنه اون را داغ کنه نباید به این واکنش بد و غیر محترمانه روبرو بشه. بازهم می گم آبروریزی اصلی برای دوستانی هست که با کامنت هاشون فقط شخصیت و سطحی نگری خودشون را نشون دادند.
    از آقای قاسمی تشکر می کنم و امیدوارم با دلگرمی به کارشون ادامه بدهند و تاحد امکان جای خالی آقای دادگستر را پر کنند

  • صادق ۳۶
    صادق ۳۶ | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    :Microsoft رو عشقه

  • عليرضا
    عليرضا | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    به نظره شما اگه ابرو ریزی نیس چیه افتخاره میخاین یه کف خوشکل هم واسش بزنیم که تونسته سرفیس و رو ایپد نگه داره !!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی