ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس عرضه ZenWatch را از فردا با قیمت ۱۹۹ دلار آغاز می کند

خانواده ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم Android Wear (اندروید پوشیدنی) روز به روز در حال بزرگ تر شدن است. پیش از این با ساعت هوشمند محصول ایسوس آشنا شده بودید و حالا، این شرکت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۵

خانواده ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم Android Wear (اندروید پوشیدنی) روز به روز در حال بزرگ تر شدن است.

پیش از این با ساعت هوشمند محصول ایسوس آشنا شده بودید و حالا، این شرکت اعلام کرده عرضه ZenWatch از فردا (۹ نوامبر) و با قیمت ۱۹۹ دلار آغاز خواهد شد، بنابراین ما در بین محصولات مبتنی بر اندروید پوشیدنی، یکی از  خوش قیمت ترین ها را در اختیار خواهیم داشت.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

vs09-03_1116s_verge_super_wide.0

ایسوس اعلام کرده در وهله اول، فروش این محصول از طریق فروشگاه Best Buy صورت می پذیرد و پس از مدتی در گوگل پلی هم امکان خریداری آن محیا خواهد شد.

با زنواچ شما یک ساعت هوشمند با نمایشگر Super AMOLED منحنی ۱.۶ اینچی با یک قاب فلزی دارید که در کل می توان گفت یک محصول کاملا شیک و زیبا است. این محصول در ماه سپتامبر و در طی مراسم IFA معرفی شد و حال به مرحله عرضه رسیده است.

نکته مهم در رابطه با این محصول در ظاهر آن است و به خوبی نشان می دهد که ایسوس خود را از مسیری که ال جی، موتورولا و سامسونگ پیش رفته اند، دور کرده و ساعتی را عرضه کرده که به طور کامل مربع و یا دایره شکل نیست. اما با این وجود با توجه به ابعاد می توان گفت همانند موتو ۳۶۰ کمی در مچ بزرگ به نظر خواهد رسید.

به هر حال نمی توان منکر زیبایی این ساعت شد. مخصوصا که شما می توانید این محصول را با یک بند چرمی و سگک درجه یک در اختیار داشته باشید.

با کنار گذاشتن زیبایی شناسی این محصول، زنواچ از چیپ کوالکام، ۴ گیگابایت فضای داخلی و ۵۱۲ مگابایت رم بهره می برد. ایسوس در این ساعت هوشمند امکانات اضافه تری را همانند "Tap Tap" را اضافه کرده که به وسیله آن بیش از ۱۰۰ ظاهر ساعت دیگر می توانید برای گجت خود انتخاب کنید.

به نظر شما این محصول چقدر شانس موفقیت خواهد داشت؟ آیا شما زنواچ را به عنوان ساعت هوشمند احتمالی خود انتخاب می کنید؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ASUS-ZenWatch.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    من یه دونه موتو 360 دارم. تنها نقصش به نظر من باطریشه و لاغیر. فوق العاده است مخصوصا برای شنا.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی