ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lumia 535
تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات جدید به بیرون درز پیدا کرده از لومیا ۵۳۵

روز گذشته مایکروسافت خبر از معرفی اولین تلفن هوشمند تحت برند لومیا در یازدهم نوامبر (مصادف با بیستم آبان ماه) داد. امروز تصاویر و اخباری از کشور چین در مورد موبایل مورد بحث به بیرون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۹

روز گذشته مایکروسافت خبر از معرفی اولین تلفن هوشمند تحت برند لومیا در یازدهم نوامبر (مصادف با بیستم آبان ماه) داد. امروز تصاویر و اخباری از کشور چین در مورد موبایل مورد بحث به بیرون پیدا کرده اند که بر مبنای آنها گفته شده است نام آن لومیا ۵۳۵ خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده اسم مایکروسافت به وضوح در بالای محصول به چشم می خورد و در پشت آن نیز  می توان ردپای این شرکت را ملاحظه کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در شایعات ذکر گشته لومیا ۵۳۵ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به یک چیپست اسنپدارگون ۲۰۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و هشت گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است.

همچنین گمان می رود موبایل مورد بحث دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز به آن قدرت می بخشد. این محصول احتمالاً دو سیم کارته خواهد بود.

حدس زده می شود مایکروسافت هفت رنگ را برای تلفن هوشمند مذکور در نظر گرفته است و با کمی صبر تا روز سه شنبه می توانیم از صحت یا عدم صحت شایعات مورد بحث اطمینان حاصل کنیم.

lumia 535-3

لومیا ۵۳۵

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    منم با نام خود نوکیا رو گوشی موافقم

  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی