ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تلفن هوشمند ال جی و اسپیکر Sonpre

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۵

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از اسپیکرC7 Mini Music Speaker محصول Sonpre و تلفن هوشمند ال جی L80 دو سیم کارته. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Sonpre C7 Mini Music Speaker

Computer-Speaker-Sonpre-C71013f7

اسپیکر کوچک C7 محصول سانپری یکی از معدود اسپیکرهای ریز اندام است که علاوه بر ظاهر متفاوت و زیبا، از قدرت صدای خوبی برخوردار است. این محصول می تواند به وسیله پورت میکرو یو اس بی به جک ۳.۵ میلیمتری، به تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا رایانه خانگی شما متصل شود و تا ۶ ساعت شما را همراهی کند. این محصول می تواند با قدرت ۳.۲ وات به پخش موسیقی بپردازد.

قیمت محصول: ۵۶٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۳۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

۲- LG L80 Dual Sim

lg-l80-dual-sim

تلفن هوشمند دو سیم کارته ال جی ال۸۰ دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است. قلب تپنده این محصول از نوع اسنپدرگن ۲۰۰ است که یک پردازشگر دو هسته ای با توان ۱.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A7 که یک پردازنده گرافیکی آدرینو ۳۰۲ و یک گیگابایت رم آن را همراهی می کند. ال۸۰ چهار گیگابایت فضای داخلی دارد و از کارت حافظه جانبی MicroSD هم پشتیبانی می کند. دوربین این تلفن هوشمند دو سیم کارته ۵ مگاپیکسل بوده و باتری آن هم ۲۵۴۰ میلی آمپر ظرفیت دارد که یک عدد بسیار خوب محسوب می شود.

قیمت محصول: ۵۶۸٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۵۲۸٫۲۴۹ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mehdi ghasemi
    mehdi ghasemi | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    من پریروز یه دونه گرفتم به قیمتش می ارزه. مخصوصا تو قسمت رابط کاربریش و طراحیش. صفحه اش هم خوبه با اینکه تراکم پیکسلیش زیر دویسته ولی خوب عمل میکنه، باتریش هم خوبه سربلندش میکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی