ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

galaxy s6
تکنولوژی

گلکسی S6 به نمایشگر منعطف و خمیده در لبه ها مجهز خواهد بود [شایعه]

اخیراً شایعاتی منتشر گردیده است که بر مبنای آنها سامسونگ در حال بازطرحی مجدد پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی S6 است و قصد دارد این محصول را با ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسخه های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۷

اخیراً شایعاتی منتشر گردیده است که بر مبنای آنها سامسونگ در حال بازطرحی مجدد پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی S6 است و قصد دارد این محصول را با ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسخه های پیشین آن روانه ی بازار نماید.

این تغییرات جدید که ظاهراً تحت عنوان پروژه ی صفر (Project Zero) در حال صورت پذیرفتن هستند را می توان بزرگترین دگرگونی و تحول صورت گرفته در خط تولید محصولات خانواده گلکسی از زمان ارائه ی اولین نسخه ی آنها تا کنون به بازار دانست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال یکی از تحلیل گران بر این باور است که سامسونگ توانایی و قصد این را دارد تا با کمک نمایشگرهای منعطفی که تحت برند YOUM تولید می نماید تلفن هوشمندی مشابه نوت اج را رونمایی کند که اینبار صفحه نمایش آن از هر دو سمت چپ و راست دارای لبه و خمیدگی باشد.

جری کانگ، تحلیل گر ارشد در IHD تکنولوژی، روز پنجشنبه و در کنفرانس IHS بیان داشت: "گلکسی S6 که قرار است در سال آینده عرضه گردد از نمایشگری با دو لبه ی خمیده به سمت چپ و راست بهره خواهد برد". منابع مختلف اشاره داشته اند که این ایده در کانسپت اولیه ی نوت اج مطرح گشته بود ولی سامسونگ بعداً و به دلایلی نامشخص تصمیم گرفت صفحه نمایش موبایل مورد اشاره را تنها در یک لبه خمیده نماید.

شایعاتی که تا کنون در مورد گلکسی S6 مطرح شده اند خبر از مجهز شدن این پرچمدار به نمایشگر QHD، چیپست اسنپدارگون ۸۱۰، دوربین اصلی ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دوربین ارتقا یافته ۵ مگاپیکسلی جلویی می دهند. احتمال به کار گرفته شدن نمایشگرهای منعطف در S6 پیش از این نیز مطرح شده بود و برخی منابع بر این باور هستند نوت ۵ نیز از چنین صفحه نمایش هایی بهره خواهد برد، بنابراین شاید در سال آینده شاهد عرضه ی نسل متفاوتی از محصولات سامسونگ با نمایشگرهای دارای لبه های خمیده باشیم.

گفته می شود در حال حاضر شرکت کره ای خالق خانواده ی گلکسی نوت، تولید انبوه نمایشگرهای ۵.۹ اینچی برای نسل بعدی این سری را آغاز نموده است اما مشخص نیست آنها منعطف هستند یا خیر. باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ به یکباره تحولی بزرگ را در طراحی تلفن های هوشمندش پدید خواهد آورد یا صبر می کند تا این روند تغییر اندک اندک صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی