ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیس بوک
تکنولوژی

۶۶ درصد از کاربران اندرویدی فیس بوک از سخت افزارهای سال ۲۰۱۱ استفاده می کنند

فیس بوک نیز مانند پلتفرم اندروید کاربران بسیاری را دارا است و بر طبق گزارش ها و آمارهایی که اخیراً در وبلاگ توسعه دهندگان آن منتشر شده این شبکه ی اجتماعی هر ماه به ۵۰۰ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

فیس بوک نیز مانند پلتفرم اندروید کاربران بسیاری را دارا است و بر طبق گزارش ها و آمارهایی که اخیراً در وبلاگ توسعه دهندگان آن منتشر شده این شبکه ی اجتماعی هر ماه به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال سرویس دهی می کند که این کاربران از ده هزار نوع ابزار اندرویدی متفاوت استفاده می نمایند.

این آمار بدین معناست که فیس بوک لازم است هر روز به ابزارهای متعددی که از نسخه های مختلف و متفاوت اندروید بهره مند هستند خدمات دهی کند و همین امر سبب می گردد تا شرکت مورد بحث منابع عظیمی را در نظر گرفته باشد تا در حین توسعه ی پلتفرمش اطمینان حاصل کند بر روی همه ی ابزارها و نسخه های اندروید عملکردی مناسب را ارائه می نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آمارهایی که از کاربران فیس بوک به دست آمده تقریباً دو سوم کاربران اندرویدی این شبکه ی اجتماعی از تجهیزات سخت افزاری تحت این پلتفرم استفاده می کنند که در سال ۲۰۱۱ و یا حتی پیش از آن عرضه شده اند.

برای اینکه بهتر بدانید این قشر از کاربران در چه بازه ی زمانی به سر می برند لازم است ذکر کنیم که در سال ۲۰۱۱ پرچمدارانی همانند آیفون ۴ و گلکسی S II پا به عرصه ی وجود گذاشتند.

اما شاید این سئوال مطرح گردد که چرا تیم توسعه دهندگان در فیس بوک توجه خاصی به سخت افزارهای مورد استفاده ی کاربران این پلتفرم دارند؟ زیرا با توجه به همین مسئله آنها می توانند متوجه شوند لازم است به ابزارهایی با چه نوع صفحه نمایش و رزلوشنی پاسخگو باشند و بر مبنای بنچ مارک های این گجت ها می توانند اطمینان حاصل کنند پلتفرم فیس بوک بر روی تلفن های هوشمند اندرویدی عملکردی روان و قابل قبول دارد.

فیس بوک به عملکرد موبایل های گوناگون بر روی سرویس های دیتای اپراتورهای اصلی مخابراتی نیز توجه به خصوصی دارد و سعی می کند کارایی پلتفرم خودش را بر مبنای لاتنسی یا نرخ تاخیر این شبکه ها بهینه سازی کند. همچنین اینکه چه ابزارهایی بیشتر بر روی شبکه های 4G، 3G و 2G مورد استفاده قرار می گیرند یکی از فاکتورهایی است که شبکه ی اجتماعی مذکور در حین توسعه به آن توجه می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    اگه دنیا دست من بود دیجی کالا رو واسه خودم میبردم.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    وظیفش هست که به این کاربران هم سرویس بده نده قافیه رو باخت خیل عظیمی از کاربراش به فنا میرن یا جذب اپ های مشابه میشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی