ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Fast and Furious 6 هم اکنون در دستان ویندوزفونی ها

مجموعه فیلم های پر زد و خورد "سریع و خشمگین" همواره از محبوب ترین فیلم ها در میان عاشقان سینمای اکشن و ماشین دوستان بوده، با این حال طرفداران بازی های موبایل آن هم کم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مجموعه فیلم های پر زد و خورد "سریع و خشمگین" همواره از محبوب ترین فیلم ها در میان عاشقان سینمای اکشن و ماشین دوستان بوده، با این حال طرفداران بازی های موبایل آن هم کم نیستند. مدت ها بعد از عرضه نسخه های اندروید و iOS، بالاخره کابام از خواب غفلت بیدار شد و Fast and Furious 6 را برای کاربران پرتعداد سیستم عامل ویندوزفون عرضه کرد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

مطمئنا سریع و خشمگین 6 از لحاظ گرافیک و جزئیات، به پای سری بازی های آسفالت گیم لافت نمی رسد، اما از لحاظ گیم پلی چیزی از آن کم ندارد. مسابقات اتومبیل رانی سریع و خشمگین 6، در خیابان های عریض و کوچه  پس کوچه های لندن دنبال می شود؛ شهری که رانندگان مزدور و جایزه بگیر، کنترلش را در دست گرفته و از هیچ جنایتی برای حفظ آن دریغ نمی کنند.

در این بازی شما در نقش یک راننده تازه وارد، وارد مسابقات غیرقانونی این رانندگان حرفه ای شده و با بردن جایزه ها و باز پس گیری شهر، باید سعی کنید که امنیت و آرامش را به ساکنان لندن بازگردانید. انواع مدهای مختلف مسابقه برای این بازی در نظر گرفته شده که در همه آنها باید با دریفت کردن و لایی کشیدن، امتیاز کسب کرده و در مسابقات اول شوید.

Fast and Furious 6-2

با پول مسابقات، می توانید از گاراژ ماشین های جدیدتری خریده و به سبک آشنای NFS Underground، آنها را طبق میل خود دستکاری کنید. کلیه ماشین های بازی لایسنس شده هستند، از ژاپنی های پرشتاب مثل نیسان گرفته تا آمریکایی های عضله ای همچون فورد ماستنگ. هیچ چیزی در بازی های این روزها لذت آنلاین بازی کردن را ندارد، بنابراین کابام برای Fast and Furious 6 بخش مالتی پلیر قدرتمندی در نظر گرفته که می توانید در آن برای خود گروهی از رانندگان تشکیل داده و به مصاف سایر گروه ها در نقشه بروید.

سریع و خشمگین 6، با گرافیک HD و گیم پلی خوبش منتظر نصب در گجت های تحت پلتفرم های ویندوزفون، اندروید و iOS شماست. به هیچ وجه تجربه آن را از دست ندهید.

Fast and Furious 6:The Game

Fast and Furious 6:The Game

سازنده: Kabam قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون، اندروید و iOS حجم: 270 / 264/ 308 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ی تجربه دار
    ی تجربه دار | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    بازیشو تو اندروید داشتم خیلی زاغارته! همین دنده ای ها(drag racing)هستش.ممکنه بعضیا خوششون بیاد ولی لازم دونستم بگم تا الکی حجم نتتونو به فنـ.. ندین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی