ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Javelin Masters 2؛ مسابقات هیجان انگیز پرتاب نیزه

دو و میدانی از آن دسته ورزش های پرطرفدار میان مردم است که بخش اعظم عشاقش را بینندگان دراز کشیده جلوی تلویزیون تشکیل داده اند! محبوبیت بسیار زیاد این رشته ورزشی موجب شده که هر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

دو و میدانی از آن دسته ورزش های پرطرفدار میان مردم است که بخش اعظم عشاقش را بینندگان دراز کشیده جلوی تلویزیون تشکیل داده اند! محبوبیت بسیار زیاد این رشته ورزشی موجب شده که هر ساله، بازی سازان زیادی به سراغ بازی های شبیه سازی شده از ورزش دو و میدانی بروند. Javelin Masters 2، دومین نسخه از بازی پرتاب نیزه است که به تازگی برای گجت های هوشمند عرضه شده.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

در Javelin Masters 2، شما کنترل یک ورزشکار نیزه بدست را در محیطی پیکسلی و نوستالژیک در اختیار دارید. پرتاب نیزه واقعی، حقیقتا کار دشواری است؛ بنابراین سازندگان بازی سبک کنترل را طوری طراحی کرده اند که بتوانید گوشه ای از سختی های پرتابگران نیزه واقعی را درک کرده و کمی هم عرق بریزید.

برای دویدن ورزشکار، باید آن قدر انگشتتان را بین دو آیکن پای راست و چپ در بازی سُر بدهید تا به سرعت مناسب برسید، حالا وقت آن است که دکمه پرتاب را زده و شاهد پرتاب نیزه تان به دوردست ترین نقطه ممکن باشید. ضمنا برای تسلط بهتر به دکمه ها، می توانید محل قرارگیری شان را هم به دلخواه خود تنظیم کنید.

Javelin Masters 2 scr2

اوایل بازی، ورزشکار آماتور و بی حالی در اختیار دارید، اما با گذراندن جلسات تمرین با مربی و یاد گرفتن تکنیک های جدید، مهارتتان در پرتاب نیزه بالا و بالاتر می رود. کفش و نیزه شما در بازی قابل تغییرند و نقش مهمی در افزایش مسافت پرتاب هایتان خواهند داشت. یکی از قابلیت های جالب JM2 این است که دموی رکوردزنی های خود را می توانید مستقیما در شبکه های اجتماعی به مشاهده عموم بگذارید. هر قدر رکورد بهتری ثبت کنید، جایگاهتان در جدول رده بندی جهانی بازی بالاتر خواهد بود.

این بازی خوب برای iOS و اندروید و ویندوزفون عرضه شده و دانلود آن، تجربه ای سرگرم کننده و مفرح در گجت های هوشمند شما خواهد بود.

Javelin Masters 2

Javelin Masters 2

سازنده: Fingersoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 52.9 / 40 / 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • FCB
    FCB | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    با اینکه کیفیتش گنده ولی بازیه جذابیه

  • عرفان
    عرفان | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    اولا بازی فقط گرافیک نیست دوستان.خیلی از بازیهای گرافیکی واقعا حوصله سر بر و بیخودن. مثلا real racing ها با گرافیک خوبی که دارن اما چون هدف یه بازی شبیه ساز بوده اصلا در حد و اندازه ی شبیه سازهای متعارف نیست و گیم پلی اون اصلا دلچسپ نیست. گرافیک بهتر دلیل بر برتری بازی نیست. بازیهای گرافیکی خوب هم داریم مثل ریسینگهای vector unit که هم گیم پلی هم گرافسک مهمه. یه بازیهایی هم هست مثل همین بازی یا مثلا retry که گرافیک پیکسلیشون هیچی از لذت بازی کردنشونکم نمیکنه اتفاقا دیگه دغدغه ی فریم ریت و رزولیشن و کیفیت کلا برطرف میشه و میتونید با خهر گوشی یا تبلتی هوشمندی بازیشون کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی