ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Solo2
تکنولوژی

Solo2 وایرلس؛ اولین هدفون بیتس پس از ادغام با اپل

به نظر می آید بیتس عاقبت به انتظارها پایان داده و در کنار اپل آماده می شود تا اولین محصولش پس از ادغام با برند ساکن کوپرتینو را ارائه نماید. کمی قبل تر و در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

به نظر می آید بیتس عاقبت به انتظارها پایان داده و در کنار اپل آماده می شود تا اولین محصولش پس از ادغام با برند ساکن کوپرتینو را ارائه نماید.

کمی قبل تر و در سال جاری کمپانی مذکور دست به معرفی هدفون سیم دار Solo2 زد که آلترناتیوی ارزان تر برای محصولات خوش آوازه ی Studio به حساب می آمد، امروز و بر مبنای فایل هایی که از طریق کمیته ی ارتباطات فدارل به بیرون درز پیدا کرده است مشخص گشته بیتس نسخه یی بیسیم از مدل یاد شده را نیز توسعه داده و تولید نموده است.

همانطوری که در تصویر بالا که مرتبط به یکی از فایل های به بیرون درز پیدا کرده است می توان مشاهده کرد، نسخه ی وایرلس جدید از Solo2 از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با نمونه ی فعلی آن ندارد و تفاوت بین آنها تنها در پشتیبانی مدل جدیدتر از بلوتوث نسخه ۴.۰ و با مصرف بهینه انرژی است.

در اطلاعات مرتبط به محصول مورد بحث، اپل به عنوان تولید و تست کننده ی آن ذکر شده و حتی بر روی بسته بندی این هدفون نیز لوگوی شرکت مذکور درج گردیده است. در حالیکه جزئیات مرتبط به اولین محصول بیتس پس از ادغام با اپل تازه به بیرون درز پیدا کرده اما هنوز صحبتی از زمان عرضه و قیمت این هدفون وایرلس به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    خوب بود .مرسی

  • مصطفی م
    مصطفی م | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    تا وقتی اسپیکر های دیوایس های اپل بیتس نشه و هندزفری های جعبه ش هم بیتس نشه، نمی فهمم فایده ی این ادغام چی بوده.

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    بیتس کلاس کاری خودشو داره ، زمانی هم که با اپل ادغام شد همدیگرو تکمیل کردن (هنوز که هیچی ندیدیم،حداقل کار تغییر هندزفری آیفون 6 بود که نشد) ولی انصافا تو کشورهایی مثل ایران که قیمت محصولات سربه فلک میکشه و سرگردنستو با سلیقه بازار برچسب قیمت میخوره ، محصول مقرون به صرفه ای در قبال کیفیتی که داره با وجود برندی مثل سنهایزر اصلا نیست
    باشد که رستگار شوید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی