ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ الکترونیکس در تلاش برای انتقال خطوط تولیدش به ویتنام است

یکی از مقامات دولتی ویتنام امروز اعلام داشته که شرکت سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی با صرف سرمایه ی سه میلیارد دلاری در تلاش است تا دومین کارخانه ی بزرگ تلفن هوشمند در این کشور را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۷

یکی از مقامات دولتی ویتنام امروز اعلام داشته که شرکت سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی با صرف سرمایه ی سه میلیارد دلاری در تلاش است تا دومین کارخانه ی بزرگ تلفن هوشمند در این کشور را بنا کند.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد کارخانه ی اشاره شده را در استان تای نگوین ویتنام بسازد، این شرکت در ماه مارس سال جاری هم با پرداخت ۲ میلیارد دلار هزینه، کارخانه ی دیگری را در همین استان احداث کرده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مقامات ویتنامی نیز در همین رابطه اظهار داشته اند: "در حال کار و رایزنی در مورد این پروژه هستیم و هنوز چند مورد باقی مانده که باید بررسی و برطرف شوند." اما در سوی دیگر سخنگویان دفتر سامسونگ در ویتنام حاضر نشدند در مورد این اخبار توضیحات بیشتری را به رسانه ها اعلام نمایند.

از زمان ظهور برند های چینی تولید کننده ی تلفن های هوشمند و قدرت یافتن آنها رفته رفته غول تکنولوژی کره جنوبی تمایلش به داشتن خط تولید در کشور چین را از دست داده و به منظور کاهش هزینه ها و بازیابی قدرتش در رقابت با برندهای مذکور قصد خود را بر این گذاشته تا کارخانجات تولیدیش را به کشور ویتنام انتقال دهد.

گفته می شود سامسونگ در آینده یی نزدیک سرمایه ای ۱۱ میلیارد دلاری را صرف ساخت خطوط تولیدی گسترده یی در ویتنام خواهد کرد. در طول سال های جاری این کشور یکی از اصلی ترین درآمدهای خودش را از کارخانجات تولید تلفن های هوشمندی که درآن بنا نهاده شده اند کسب کرده است.

گفته می شود کارخانه های مورد بحث در بین ماه های ژانویه و اکتبر امسال درآمد صادراتی ۱۹.۲ میلیارد دلاری را برای ویتنام به ارمغان آورده اند که این رقم معادل ۱۵ درصد کل درآمد کشور مورد اشاره را شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • طــــــــــــــــــــــــــــوسی
    طــــــــــــــــــــــــــــوسی | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    ffddgh
    .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی