ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد لومیا
تکنولوژی

مایکروسافت: نظر خود را در مورد تلفن های هوشمند ما بیان کنید

مایکروسافت و تلفن های هوشمند آن مسلماً هنوز مسیر طولانی را در پیش رو دارند تا بتوانند گوی رقابت را از رهبران فعلی بازار یعنی پلتفرم های اندروید و iOS بربایند، اما در سوی دیگر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸

مایکروسافت و تلفن های هوشمند آن مسلماً هنوز مسیر طولانی را در پیش رو دارند تا بتوانند گوی رقابت را از رهبران فعلی بازار یعنی پلتفرم های اندروید و iOS بربایند، اما در سوی دیگر اهالی ردموند کاملاً مصمم هستند تا این مسئله را بدل به واقعیت کنند. از همین رو مایکروسافت با هدف قرار دادن بازار تلفن های میان رده و اقتصادی در کشورهای در حال توسعه سعی کرده است اولین گام خود را هر چه محکم تر بر دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به تلاش های صورت گرفته می توان فعلاً مایکروسافت را موفق دانست، زیرا اکثر افرادی که تلفن های هوشمند کنونی این برند را تهیه کرده اند از آنها راضی هستند و سهام پلتفرم این کمپانی نیز در نقاط مختلفی از دنیا رشد قابل توجهی را نشان می دهد. همچنین نرخ وفاداری به لومیا هم در بین کاربران رو به افزایش بوده و مسئله ی کمبود اپلیکیشن ها یا همان شکاف اپلیکیشنی نیز اندک اندک در حال از بین رفتن است.

حالا مایکروسافت در اقدامی دیگر که نشان دهنده ی اطمینان این شرکت نسبت به کیفیت محصولاتش است آدرس اینترنتی را اعلام کرده که منتهی به صفحه ی وبی جهت اظهار نظر و ثبت بررسی های کاربران از تلفن های تولیدی برند مورد بحث است.

کاربران قاردند در صفحه ی مذکور ابتدا مدل تلفن هوشمند مایکروسافتی که در اختیار دارند را انتخاب کرده و سپس نقد های مثبت و منفی خود را به ثبت برسانند تا عموم بتوانند نظرات آنها را در همین رابطه مطالعه کنند.

مسلماً نقدهای مثبت و منفی بسیاری در مورد محصولات تحت نام لومیا در سایت جدید راه اندازی شده درج خواهد گردید، اما آنچه که می تواند برای مایکروسافت سرنوشت ساز باشد نسبت این دو دسته نظرات در قیاس با یکدیگر است.

آیا عمده ی نقدها مثبت خواهد بود یا منفی؟ این مسئله یست که زمان به آن پاسخ خواهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲ دی ۱۳۹۴

    سلام
    تنها مشکل فعلی لومیا 930 تنها میتونه مشکل ضبط صدای اون باشه وقتی صدا ضبط میکنی صداش نمیاد . یا وقتی فیلمبرداری میکنی صدا نداره
    البته بعضی از برنامه های فیلمبرداری مثل camera1020 یا lumia camera اینا مشکلی ندارن با بقیه مشکل ایجاد میشه صدا ندارن .
    و برنامه های sound recorder & free recorder
    اینا همشون مشکل دارن صدایی که ضبط میکنی صداش خیلی خیلی خیلی ضعیفه به طوری که صداشو نمیشنوی . و زمانی که داری با کسی با اسپیکر صحبت میکنی صدات پیش طرف نمیره .
    این مشکل مشکل نرم افزاریه ایشالا به حق 5 تن درست میشه با ویندوز 10 اخه اگه ایراد از میکروفن گوشیم بود کورتانا کر بود الان گوشش از من قویی تره و در حین صحبت کردن با دیگران خیلی قویه میگم ایشالا مایکروسافت بهش میرسه و همچنان قوول باقی میمونه . مرسی

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

  • سعید
    سعید | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    من که شخصا ویندوز فون رو خیلی خیلی دوس دارم !
    ولی یک ماه پیش گوشی لومیا 1320 خریدم ! که از همون لحظه اول خراب بود ! هیچکس هم گردن نگرفت...
    کسی هم نتونست تعمیر کنه !
    پول دادم به یه گوشی آکبند و استفاده نکردم ازش :دی

  • Ameer
    Ameer | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    این یک شکستِ واسه مایکروسافت!
    ایده هاشون ته کشیده!

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    من فکر نمی کنم ویندوز بتونه اندروید و ios رو شکست بده چون درسته خیلی داره پیشرفت می کنه ولی گوگل و اپل که نخوابیدن یه جا تا فقط مایکرو پیشرفت کنه.اگر جابز زنده بود می تونستم بگم به احتمال خیلی کم اپل به خاطر غرور جابز ممکنه ضربه بخوره(حالا کاری ندارم که الانم یه جورایی به خاطر نبودنش ضربه خورده) و مایکرو دوم بشه اما الان به نظرم مایکرو نمی تونه خودش رو بالا بکشه و هم گوشی های اقتصادی خوبی تولید کنه و هم پرچمدارساز بشه(پرچمدار کل بازار).پارسال بهترین گوشی ویندوزی 1520 بود و رقیبش نوت بود،اونایی که بین این دوتا 1520 رو انتخاب کردن یا به خاطر کیفیت ساخت بود یا به خاطر اعتبار نام نوکیا یا به دلیل عدم علاقه به سامسونگ یا اندروید بود(به هر دلیلی) اما امسال هم سامسونگ طراحیش خوب شده هم اندرویدی ها اپدیتشون خوب شده و هم اندروید بیش تر مشکلاتش حل شده و هم سونی و الجی جدی تر شدن و گوشی های کم نقص تری می سازن،همینجوری هم که اندروید با اختلاف زیاد پر استفاده ترینه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی