ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش تلفن های مایکروسافت از طراحی متنوع لومیا صحبت می کند

به تازگی، وبلاگ جدید Lumia Conversations -که پیش از این نیز با نام Nokia Conversations وجود داشت- با Peter Griffith  -مدیر بخش طراحی تلفن ها در مایکروسافت-،‌ درباره اهمیت طراحی قوی تلفن های هوشمند صحبت هایی داشته است. Griffith ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

به تازگی، وبلاگ جدید Lumia Conversations -که پیش از این نیز با نام Nokia Conversations وجود داشت- با Peter Griffith  -مدیر بخش طراحی تلفن ها در مایکروسافت-،‌ درباره اهمیت طراحی قوی تلفن های هوشمند صحبت هایی داشته است.

Griffith در سال ۲۰۰۵ به نوکیا پیوسته و پس از نهایی شدن معامله ی خرید این شرکت، به مایکروسافت منتقل شد. وی که بیش از این، روی تلفن های هوشمند لومیا در نوکیا کار می کرد، درباره بازده بیشتر تیم ویندوزفون، پس از ادغام شرکت یاد شده با مایکروسافت می گوید:

مدتی است که در تیم، یک پارچگی به وجود آمده است؛ فراموش نکنید که ما سال هاست که در حال کار با پلتفرم ویندوزفون هستیم. حالا که همگی در یک شرکت فعالیت می کنیم، قادر هستیم از راه های نوین و متفاوتی با یکدیگر همکاری داشته باشیم. اگر روی کاربران دستگاه هایمان تمرکز کنیم، باید بتوانیم تمام این تلاش ها را به خوبی جمع بندی و هماهنگ کنیم. برای رسیدن به این هدف، تک تک بخش های مجموعه نقشی کلیدی ایفا می کنند.

وی نه تنها درباره ی لومیا و مایکروسافت، بلکه درباره ی قهوه، طراحی، گجت های پوشیدنی و مدیریت بهتر گروه صحبت می کند.

قهوه درست کردن به قدری ساده است که طی سال های اخیر، تغییرات زیادی نداشته. اما پیشرفت صنعت تلفن های هوشمند، سرعت بالایی دارد و ما نیز طی ده سال گذشته، شاهد تغییرات قابل توجه آن بوده ایم. با این وجود، برخی موارد همیشه ثابت خواهند ماند؛ استفاده صحیح از مواد اولیه و نحوه ادغام عوامل مختلف جهت شکل گیری جلوه ظاهری و تجربه کاربری. این موارد همیشه نزد مردم از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • میرزابزرگ خان
    میرزابزرگ خان | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    سلام.
    من که نمی دونم دید یا برنامه مایکروسافت چیه ...آیا به دنبال ساخت نمایشگر با پوشش یاقوت کبود خواهد بود یا پردازنده چندین هسته ای ... یا نه به دنبال ارتقا سیستم عامل در نسخه هایی با شماره های 8.1.4 و 8.2.1 و... است یا شاید نه به دنبال یکپارچه سازی است کاری که تیم آقای لری بیج علی رغم تلاش های مستمرش با ارائه اندروید و کروم و گوگل پلاس و اینباکس و موتورولا هنوز موفق نشده انجام بده ... اما مایکروسافت تیر اتمام رو زده ... تنها کافی است شما یک گوشی مایکروسافت داشته باشید تا مایکروسافت برای شما همه چی زندگی دیجیتالیتون باشه ... تا همه کارهای شما رو انجام بده... یادمان باشد ما بدون پنجره(WINDOW)نمی توانیم زندگی کنیم.چنجره جدیدی به خانه دیجیتالی شما افزوده خواهد شد ...گوشی مایکروسافت پنجره ای جدید خواهد بود... نظر شما چیه؟

    • shayan_Q9
      shayan_Q9 | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

      خُبِس :)

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود. مثل همیشه مرسی..

  • FCB
    FCB | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    راست میگه نوکیا کلن تو نگاه کنی هیچ گوشیه مثه همی نداره از لومیا 520 گرفته تا 1520 حالا تو یه نگاه به اچ تی سی و سامسونگ بنداز طراحی ها همه شبیبه هم

  • ITMaster
    ITMaster | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    این یارو چرا اینقدر داغونه!؟ مثل ورشکسته ها ازش عکس گرفتند!!

    • Unknown
      Unknown | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      شبیه کارتون خواباست...
      نمیدونم چرا اینایی که تو تکنولوژی هستند کلا یجورایی داغونن. خدایی یه نیگا به هیکل و ریخت این آدمایی که میگن بنداز: بیل گیتس، استیو جابز، تیم کوک، جانی آیو، ساندار پیچای، کل مدیریت گوگل (خخخخ) همشون کج و کوله اند. فکر کنم تنها بازماندهء این جماعت داغون مریسا میر باشه لامصب مدلیه واسه خودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی