ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ابزار جدید اپل برای خارج کردن شماره تلفن از فهرست شماره های ثبت شده در iMessage

اپل آرام و بی سر و صدا ابزاری را منتشر کرده است تا سوئیچ کردن بین iOS و سایر تلفن های هوشمند قدری آسان تر گردد. این ابزار مبتنی بر وب به کاربران اجازه می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۹

اپل آرام و بی سر و صدا ابزاری را منتشر کرده است تا سوئیچ کردن بین iOS و سایر تلفن های هوشمند قدری آسان تر گردد. این ابزار مبتنی بر وب به کاربران اجازه می دهد در هر زمان که بخواهند و بدون هیچ وقفه ای بتوانند شماره ی تلفن خود را از فهرست شماره های ثبت شده در سیستم iMessage حذف نمایند.

سرویس یاد شده اولین بار توسط یکی از کاربران سایت Reddit رویت گردید و در مورد آن اطلاع رسانی شد و انتظار می رود به کمک آن مشکل ناپدید شدن پیغام های متنی برطرف گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بسیاری از کاربران پیشین آیفون چندین سال است از عدم دریافت پیغام های متنی ارسال شده توسط دوستانشان گلایه دارند و گفته می شود این مشکل از جانب اپل ناشی می شود که حتی وقتی کاربران به تلفن های هوشمندی به غیر از آیفون سوئیچ می نماید کماکان این شرکت پیغام های متنی ارسالی به شماره ی آنها را به سمت سرورهای سرویس iMessage هدایت می کند.

از آنجایی :77/ه iMessage امکانی محدود و منحصر شده به پلتفرم iOS است، افرادی که پیش از مهاجرت کردن به سایر پلتفرم ها این سرویس را غیر فعال نکرده باشند در دریافت پیغام های متنی از جانب سایرین با مشکلاتی مواجه می شوند.

بیشتر کاربرانی که تا کنون با مشکل یاد شده روبرو می گشتند تنها یک راه حل در مقابل خود داشتند که آنهم چیزی نبود جز خارج کردن ابزاری که پیش از این استفاده می نمودند از فهرست ابزارهای ثبت شده در اشتراک اپل شان.

با ابزار مبتنی بر وبی که همکنون ارائه شده تنها کاری که لازم است انجام دهید، وارد کردن شماره ی تلفن تان است تا برای همیشه از فهرست شماره های ثبت شده در سرویس iMessage خارج گردد. پس از وارد کردن شماره تلفن، اپل یک کد تائید را از طریق پیامک به کاربر ارسال کرده و در صورتیکه وی آن را مجدداً در مرورگرش وارد نماید عملیات مورد اشاره سرانجام خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mahsina
    mahsina | ۳ آذر ۱۳۹۴

    سلام.
    سلام.مدتی است از شارژ ایرنسل من مبلغ ۱۵۰ تومن کسر میشود که گوشی پیغام میدهد هزینه اخرین اس ام اس بوده در صورتی که هیچ اس ام اسی نداده بودم.با اپراتور ایرانسل که تماس گرفتم.گفت اشکال از imassage هست که اس ام اس بین اللملی میفرستد و باید غیر فعال شود و شدیدا اصرار دارند که مشکل از سیستم عامل است. با وجود اینکه imassage گوشیم رو غیر فعال کردم( تیک imassage رو برداشتم) باز هم از حسابم کم میشود.
    ایا مشکل از imasaage گوشیمه ؟ چطور میتونم این مشکل رو رفع کنم؟؟؟؟

    • ياس
      ياس | ۸ اسفند ۱۳۹۴

      منم اين مشكلو دارم
      توروخدا بگين چيكار كنمممم

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثل همیشه مرسی.

  • Saman
    Saman | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    در غير فعال سازي iMessage با اين وب سايت، كشور ايران وجود ندارد. ظاهرا تنها راه براي كاربران ايراني كه از آيفون به اندرويد مهاجرت مي كنند، غير فعال كردن iMessage قبل از فروختن iPhone شان است. دوستان، شما را حل ديگري سراغ داريد؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    اپل هم کارای میکنه ها قبلنا هم پیام هایی که اسم سامسونگ توشون بود به مقصد نمیرسید و این مشکل ، به نظر من این یه جور ارباب بودن آیفون تو سال 2014 رو نشون میده که از کاربراش میخواد چیزی رو انجام بدن که خودش اپل میخواد نه چیزی که مردم دلشون میخواد

    • Mohammad ch
      Mohammad ch | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      اتفاقا بر عکس همیشه سعی میکرده و میکنه بهترین طراحی و اون چیزی که مردم میپسند رو انجام بده وگرنه 1997 اپل ورشکست و کلا نابود میشد نه اینکه بشه با ارزش ترین برند دنیا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی