ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای بازی های نسل اول پلی استیشن روی ساعت های هوشمند اندرویدی

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش نسخه ای از ویندوز ۹۵ توسط یک گیک، بر روی یک ساعت هوشمند Samsung Gear Live اجرا شده بود. همچنین احتمالا اجرای بازی ماینکرافت را بر روی همین ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش نسخه ای از ویندوز ۹۵ توسط یک گیک، بر روی یک ساعت هوشمند Samsung Gear Live اجرا شده بود. همچنین احتمالا اجرای بازی ماینکرافت را بر روی همین ساعت را نیز پیش از این در دیجیاتو دیده اید.

اکنون اما همان شخصی که ویندوز ۹۵ را روی این ساعت سامسونگ بوت کرده بود، توانسته نسخه ای از بازی های پلی استیشن نسل ۱ را بر روی LG G Watch اجرا کند. اکنون اگر یک ساعت ال جی دارید احتمالا اجرای بازی های پلی استیشن روی آن می تواند حسی نوستالژیک در شما ایجاد کند.

در ادامه با ما باشید.

البته اینکه این ساعت توان اجرای این بازی ها را دارد چندان هم چیزی پیچیده نیست. نسخه اول پلی استیشن از یک پردازنده ۳۳٫۹ مگاهرتزی، ۲ مگابایت رم و یک کارت گرافیک با یک مگابایت حافظه بهره می برد تا بتواند تصاویر سه بعدی بازی هایش را رندر و اجرا کند. این استانداردهای سخت افزاری برای این روزهای دنیای تکنولوژی بسیار پیش پا افتاده هستند. حالا یک ساعت هوشمند اندرویدی مثل این مدل ال جی، از یک پردازنده ۱ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده می کند که تا ۱٬۲ گیگاهرتز توان پردازشی دارد. همچنین رم ۵۱۲ و ۴ گیگابایت فضای داخلی به همراه گرافیک آدرنو ۳۰۵ با توان پردازشی ۴۰۵ بهره می برد که نیرویی چند برابری برای اجرای این بازی ها در اختیار دارد.

در ویدئویی که در ادامه خواهید دید، این گیک علاقمند با کمک یکی از امولاتورهای اندروید به نام ePSXe که برای اجرای بازی های پلی استیشن در این ابزارها به کار گرفته می شود، توانسته عملیات را بر روی ساعت هوشمند ال جی تکرار کند.

در این ویدئو گیم پلی کوتاهی از یکی از بازی های پلی استیشن روی این ساعت مچی هوشمند ۱٫۶۵ اینچی را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Playstation%20Games%20on%20Android%20Wear.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    چه باحال

  • حسين
    حسين | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    یاد صدای بوت پلی استیشن یک افتادم . اون صدای با شکوه اولش اصلا .... بعد میرفتیم کراش یا تیکن !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی