ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات فنی لومیا ۹۴۰ لو رفت

همانطور که می دانید، مایکروسافت برند نوکیا را به طور کامل حذف و پرچمدار بعدی این شرکت تحت عنوان مایکروسافت لومیا عرضه خواهد شد. در همین حین تصویری از مشخصات فنی یک دستگاه به نام لومیا ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

همانطور که می دانید، مایکروسافت برند نوکیا را به طور کامل حذف و پرچمدار بعدی این شرکت تحت عنوان مایکروسافت لومیا عرضه خواهد شد.

در همین حین تصویری از مشخصات فنی یک دستگاه به نام لومیا ۹۴۰ در اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد در آینده ای شاید نه چندان نزدیک محصولی را معرفی کند که گل سر سبد تلفن های هوشمند تحت ویندوز فون باشد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در شروع باید بگوییم مایکروسافت به احتمال بسیار زیاد به سراغ نمایشگرهای QHD نمی رود و به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پی بسنده خواهد کرد. که در این صورت باید بگوییم انتخاب عجیبی خواهد بود. اما در تصویر لو رفته عبارت Gorilla Glass 4 دیده می شود که هنوز حتی از طرف شرکت Corning، سازنده شیشه های گوریلا گلس معرفی نشده.

Lumia-940-specs

چیپ پردازنده این محصول از نوع اسنپدرگن ۸۰۵ است که یک پردازنده چهار هسته ای ۲.۷ گیگاهرتزی به روی آن سوار است و با رم ۳ گیگابایتی هیچ جای بحثی را از قدرت فراوان این دستگاه باقی نمی گذارد. نکته جالب لومیا ۹۴۰ در سیستم عامل آن است که در تصویر منتشر شده، ویندوز فون ۱۰ است که هنوز هیچ خبری از آن درز نکرده است.

این محصول همانند دیگر پرچمداران سری لومیا، از دوربین قدرتمند با فن آوری PureView بهره خواهد برد. لنز این دستگاه ۲۴ مگاپیکسلی است و می تواند ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. همچنین دوربین دوم این دستگاه ۵ مگاپیکسل است و قادر به فیلم برداری ۱۰۸۰پی خواهد بود.

در انتها باید بگوییم که با توجه به ابعاد ۱۳۷ × ۷۱ × ۸.۹ میلیمتری و وزن ۱۴۹ گرمی ما می توانیم انتظار یک تلفن هوشمند نه چندان بزرگ و سنگین وزن را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۴ تیر ۱۳۹۴

    توی سایتها مشخصات یکسانی نمیشه پیدا کردهرکدوم یه چیزنوشتن کسی میدونه کدوم مشخصات دقیق تره؟

  • رامتین
    رامتین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان میگن لومیا940 صفحه 5.2 اینچی داره نه 5 و دوربین 25 مگا. در کل بیشک برترین گوشی دنیا خواهد بود...

  • بهزاد
    بهزاد | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    فقط میتونم بگمم
    اووووف
    دمت گرم ماکرو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی