ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرکز تماس
تکنولوژی

مشکل پاسخگویی به کاربران اینترنت مخابرات حل می شود

پاسخگویی به کاربران اینترنت مخابرات تهران از ابتدا با مشکل روبرو بود. حتی راه اندازی سامانه 2020 نیز نتوانست از مشکلات پاسخ گویی به مشترکان این شبکه کم کند. اما به نظر می رسد اعتراض ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

پاسخگویی به کاربران اینترنت مخابرات تهران از ابتدا با مشکل روبرو بود. حتی راه اندازی سامانه 2020 نیز نتوانست از مشکلات پاسخ گویی به مشترکان این شبکه کم کند.

اما به نظر می رسد اعتراض های فراوان کاربران، مسئولان این شرکت را به فکر فرو برده و تدابیری برای رفع این مشکلات اجرا می شود. معاون مخابرات تهران از تصحیح این سامانه و تسریع در پاسخگویی به مردم خبر داده است.

در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

محمدرضا بیدخام درباره مشکلات سیستم کنونی پشتیبانی اینترنت مخابرات استان گفت: انتظار بیش از حد در صف پاسخگویی بیشترین نارضایتی کاربران را در بر داشته است. نبود تجهیزات مناسب و زیاد بودن تعداد مشترکان سبب ایجاد صف انتظار چند دقیقه ای به ویژه در هنگام  اوج ترافیک می شود.

مخابرات استان تهران برای حل این مشکل دو راه حل کوتاه و بلند مدت ارائه داده است. وی درباره این دو راه حل توضیح داد: هم اکنون تغییر فرآیندها و افزایش نیروی انسانی کارآمد به عنوان راه حل کوتاه مدت در دست اجرا داریم تا بتوانیم زمان انتظار برای دریافت پاسخگویی را کاهش دهیم.

بیدخام برنامه Operation Support System (یا همان OSS) را به عنوان برنامه بلند مدت این شرکت برای حل مشکل معرفی کرد و افزود: در این سامانه از صفر تا 100 خطوط کاربران توسط اپراتور مانیتور شده و مشکلات به راحتی قابل رویت خواهد بود. این پروژه در استان البرز و منطقه 4 مخابراتی تهران برای تست اجرایی شده است.

معاون مخابرات استان معتقد است در حال حاضر میزان دید اپراتور در مرکز نسبت به مشترک کم و محدود است و زمان زیادی برای تشخیص مشکل کاربر صرف می شود.

وی اظهار می کند: با عملیاتی شدن OSS سطح دید اپراتور افزایش یافته و از ابتدا تا انتهای خط اینترنت و نقاطی که باعث اختلال در سرویس کاربر شده است به صورت آنلاین قابل رویت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    تو محدوده ما چند وقته وی پی ان و برنامه واتس اپ با نت شما کار نمیکنه ولی با نت گوشی کار میکنه مشکلش چیه محدوده اصفهان خ پروین خ معراج

  • Sam
    Sam | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    من اگه باعث بانی اینترنت مخاابرات رو بگیرم جوری میزنم با برف سال ۹۵ بیاد پایین. مسخره کردن باو اینترنت من روزانه 20 بار قطع میشه. اینجا لرستانه گیر افتادیم ?. اون بیس باری که گفتم اغراق نبود واقعذ هست. تا ۸ فروردین اینترنت مخاابرات رو تحمل میکنم بعدمیرم از آسیا تک میگیرم. والا مردم بدبخت باید هرچی دارن بریزن تو شکم این قاروننهای زمان. ۲۰۲۰ هم که مردمو بلانسبت (جیگر) فرض کرده زنگ که میزنی فقط آدمو میخوان دس به سر کنن. مخاابرات.... دلم پره ??

  • محمد
    محمد | ۲ دی ۱۳۹۴

    خداییش واقعا اینترنت خیلی خرابه از ساعت 6 تا 1 شب ک اصلا هیچی باز نمیشه واقعا مسخرشو در اوردن . تو این دولت هیچ چیز دولتی سرجاش نیست اگه میخاید از سرویسی راضی باشید برید خصوصی / منم ک دارم دیوونه میشم میخام ببینم چ اینترنتی بگیرم ک بصرفه تر باشه حتما اینترنتم ک مخابراط هست رو عوض میکنم از ی شرکت دیگه خریداری میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی