ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپراتورهای همراه
تکنولوژی

برگزاری مناظره تعرفه ها و خدمات موبایل در تلویزیون[بروزرسانی شد]

با گذشت 20 سال از راه اندازی شبکه موبایل در ایران، هنوز هم بحث بر سر کیفیت و تعرفه خدمات تلفن همراه در کشور ادامه دارد. در چند ماه اخیر با راه اندازی رومینگ ملی ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

با گذشت 20 سال از راه اندازی شبکه موبایل در ایران، هنوز هم بحث بر سر کیفیت و تعرفه خدمات تلفن همراه در کشور ادامه دارد. در چند ماه اخیر با راه اندازی رومینگ ملی و ارائه پروانه خدمات نسل سوم و چهارم به ایرانسل و همراه اول، هر روز موضوعات مختلفی از جمله اختلال شبکه ، تعرفه های اینترنت موبایل، تماس تصویری و مشکلات رومینگ ملی در رسانه ها مطرح می شود.

برنامه مناظره شبکه یک سیما که جمعه هر هفته برگزار می گردد، قصد دارد این هفته با حضور مدیران 3 اپراتور موبایل ایران و یکی از مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای اولین بار مناظره بین خدمات دهندگان تلفن همراه را در کشور برگزار کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مشکلات مردم با سرعت اینترنت موبایل، نیاز مردم به گسترش اینترنت و خدمات اپراتورها، کیفیت خدمات جانبی تلفن های همراه، تعیین نهادی حافظ منافع مشترکان موبایل فارغ از وابستگی به سازمان و نهاد دولتی و همچنین قیمت گذاری بر اساس مکانیزم مشخص از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مطرح خواهد شد.

این مناظره با حضور لطف الله سبوحی (قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)، علیرضا قلمبر دزفولی ( مدیرعامل ایرانسل)، وحید صدوقی (مدیرعامل همراه اول) و مجید صدری (مدیرعامل رایتل) برگزار خواهد شد.

البته روابط عمومی این برنامه از حضور نماینده مجلس در آن نیز خبر داده ولی نام فردی را مشخص نکرده است. احتمال می رود رمضانعلی سبحانی فرد رئیس کمیته ارتباطات مجلس در این مناظره حضور پیدا کند.

برنامه تلویزیونی مورد اشاره جمعه 23 آبان 93 ساعت 16 بصورت زنده از شبکه اول تلویزیون پخش خواهد شد.

گزارش این مناظره را می توانید در این مطلب بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • اهورا
    اهورا | ۲۲ آبان ۱۳۹۳

    متاسفم که پستم رو حذف کردید !
    بازم میگم محدودیت سرعت 128 حتی تو آنگولا و اتیوپی هم نیست و واقعا مسخرس !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی