ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Real Football 2013 با امکان پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار

فوتبال همواره هیجان انگیز و پرطرفدار بوده، چه در زمین واقعی، چه در تلویزیون و چه در بازی های ویدیویی. یکی از بهترین نمونه های شبیه سازی از این ورزش محبوب روی موبایل را استودیوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

فوتبال همواره هیجان انگیز و پرطرفدار بوده، چه در زمین واقعی، چه در تلویزیون و چه در بازی های ویدیویی. یکی از بهترین نمونه های شبیه سازی از این ورزش محبوب روی موبایل را استودیوی مشهور گیم لافت طراحی کرده است.

Real Football 2013 تمام خواسته های شما از یک بازی فوتبال را برآورده می کند؛ به غیر از بازی در مستطیل سبز، می توانید برای خود باشگاهی بخرید، در نقش سرمربی باشگاه به تقویت بازیکنان پرداخته و یا در سمت مدیر، برای تیم اسپانسر گرفته و ورزشگاه تان را گسترش دهید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

بیش از 3000 فوتبالیست مشهور در RF 2013، به لطف خریداری لیسانس فیفا به صورت کامل شبیه سازی شده اند و در صورت تمایل، می توانید آنها را به عضویت باشگاه خود درآورده و قدم در مسیر قهرمانی بگذارید. هدف اصلی شما در درجه اول خرید یک باشگاه فوتبال آماتور و رساندنش به سطح اول دنیاست. پس از اینکه باشگاه را تصاحب کردید، حالا باید در نقش سرمربی بازیکنان را تمرین داده تا از لحاظ آمادگی جسمانی و تکنیک به سطح مطلوب برسند.

وقتی که تیمتان را کامل بستید، حالا نوبت ورود به مستطیل سبز و رقابت های پرهیجان فوتبال است. با برد در هر بازی و جمع آوری سه امتیاز، محبوبیت شما در سکوهای ورزشگاه بالاتر رفته و هوادارانتان بیشتر می شوند. اینجاست که کم کم باید به فکر کسب درآمد برای باشگاه بیفتید. اسپانسرها بهترین راه حل برای سرپا نگه داشتن باشگاه شما هستند، پس در RF 2013 باید در نقش مدیریت باشگاه با آنها وارد مذاکره شوید.

Real Football 2013-2

برای انجام بعضی از کارها در محیط بازی، نیاز به انرژی یا ستاره دارید که با پشت سر گذاشتن مأموریت ها آنها را کسب می کنید. با این حال، اگر خواستار دریافت مقدار بیشتری انرژی و ستاره هستید، با دانلود RF 2013 از کافه بازار از این به بعد قادرید آنها را از طریق کارت های عضو شبکه شتاب به صورت ریالی خریداری کرده و از آن حداکثر لذت را ببرید.

ضمنا توجه داشته باشید که پس از نصب فایل apk در نسخه اندروید، باید چیزی حدود 600 مگابایت فایل دیتای آن را از درون بازی دانلود کنید.

Real Football 2013

Real Football 2013

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 730 / 11.2 / 809 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • عابد بلوچزهی
    عابد بلوچزهی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    سلام علیکم دوستان من این بازی خیلی دوست دارم قبلن بازی کردم با یک گوشی دگه الان گوشیم عوض کردم میخوام نصب کنم میگه که با دستگاه شما سازگار نیست لطف رهنمایی کنید چکار کنم

  • پارسایی
    پارسایی | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    به نظر من این کار بازار در مجموع اشتباهه و باعث خروج بی مورد ارز از کشور میشه و در عوضش هیچ کالا و خدمات مفیدی وارد نمیشه!
    حساب کنین 10 هزار نفر از داخل این بازی خرید کنن ، هر کدومشون هم 5 بار ، هر بار 1000 تومن . 50000000 تومن پول الکی الکی از حساب ایرانیا میره برای اون ور آبی ها . نهایت نهایتش ممکنه 20 درصد این پول رو بازار بعنوان پورسانت برداره...
    این مبلغ ضرب در تعداد بازی های خارجی که بازار براشون سکه میفروشه کنین...

    • parham_goudarzi
      parham_goudarzi | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

      1. این کار بازار اتفاقا خیلی خوب بوده ممکن حتی یکی به این بازی علاقه داشته باشه و برای خریدن سکه مجبور بشه بره گیفت کارد بخره که گرون تره و هم دنگ و فنگ داره.
      2. شما گفتی الکی الکی، یعنی هیچ پولی نباید برای تفریح خرج بشه؟

      • mohammad
        mohammad | ۷ خرداد ۱۳۹۴

        درسته ولی بایس یه جوری خرج شه که باعث رشد خدمون بشه .در ضمن مگه خرید گیفت کارت چه اتفاق فوق العاده اییه............... هههههه.

  • ipcracker
    ipcracker | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    عکس هاش که خوبه باید دید گرافیک خود بازی چطوریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی