ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با Simband زندگیتان را تغییر می دهد

سامسونگ به تازگی، از Simband که حاصل ماه ها توسعه پس از معرفی رسمی پلتفرم سلامتی SAMI، در ماه می، است، پرده برداشته؛ در آن زمان این گجت پوشیدنی تنها به صورت طرحی مفهومی مشاهده شده ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی، از Simband که حاصل ماه ها توسعه پس از معرفی رسمی پلتفرم سلامتی SAMI، در ماه می، است، پرده برداشته؛ در آن زمان این گجت پوشیدنی تنها به صورت طرحی مفهومی مشاهده شده بود. این دستبند بازطراحی شده، و مانند ساعت هوشمند Gear S، دارای سنسور های اضافه ای برای مانیتور کردن جنبه های مختلف سلامتی شماست.

در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

سنسور ها به صورت نقاطی در بند دستگاه گنجانده شده اند؛ از مهم ترین آن ها می توان به سنسور ضربان قلب، شتاب سنج، و سنسور هایی برای اندازه گیری دمای پوست، فشار خون، و عرق تولید شده توسط بدن اشاره کرد. شش سنسور یاد شده ماژولار بوده و توسعه دهندگان می توانند آن ها را جهت جایگزینی از دستگاه جدا کنند.

اطلاعات جمع آوری شده توسط این دستبند سلامتی منحصر به فرد، به همراه تاریخ، ساعت و چند ویژگی جذاب و جدید، بر روی صفحه نمایشی بزرگ و لمسی نمایش داده خواهند شد. اولین آن ها داشبورد است که اطلاعات جمع آوری شده درباره فشار خون، تعداد قدم های طی شده و ضربان قلب شما در آن نمایش داده شده و نتایج روز های قبل مقایسه خواهند شد.

Simband می تواند تمام سنسور ها را به طور همزمان فعال کرده و گزارشی واقعی از عملکرد کنونی بدنتان به شما ارائه دهد. 'بررسی موضعی' نیز بررسی ای پیرامون آمار یاد شده به مدت ۲۰ ثانیه داشته و نتایج را با آخرین آزمایش های دستگاه مقایسه می کند.

سامسونگ تاکید زیادی روی تفاوت های Simband با دستبند های سلامتی معمولی داشته است. در کنفرانس توسعه دهندگان، که این شرکت صحبت هایی درباره نقشه هایش ارائه کرد، سامسونگ از شرکت بیمه Kaiser برای صحبت درباره اهمیت تغییر سبک زندگی به جای نگاه کردن به آماری روزانه در جستجوی سلامتی، دعوت کرد. به گفته یکی از عوامل اجرایی Kaiser، اطلاعات جمع آوری شده توسط دستگاه های سلامتی محورِ، همچون Simband، باید برای کاربران مفید واقع شده و به آن اجازه ی عمل بدهد.

این دستبند و پلتفرم سلامتی SAMI، که به یکدیگر متصل خواهند بود، نقشی کلیدی در این قضیه ایفا خواهند کرد. اطلاعات با متخصصان سلامتی جهت ارائه برنامه، رژیم و ورزش های شخصی به اشتراک گذاشته خواهند شد.

اما، Simband هنوز برای عرضه عمومی آماده نیست. سامسونگ در های دستگاه یاد شده را به روی توسعه دهندگان باز کرده و کیت توسعه نرم افزاری ای نیز به همراه چند API، برای راحتی کار آن ها عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آقا حسین
    آقا حسین | ۲۲ آبان ۱۳۹۳

    فکر کنم نسل بعدی این دستبندها یه سر رگ خون دست رو باید بهشون وصل کنی تا آنالیز خون هم بدن. روزی هم دو بار باید روشون گلاب به روتون بشا*شی تا اونهم آنالیز بشه. خوبه. موافقم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی