ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن جستجوی گوگل با طراحی متریال و ویژگی های جدید بروزرسانی خواهد شد

برای هماهنگی هر چه بیشتر با اتمسفر اندروید لالی پاپ، گوگل کلیه اپلیکیشن های خود را با طراحی متریال بروزرسانی کرده و حالا نوبت به اپلیکیشن جستجوی آن رسیده است. در این بروزرسانی رنگ بندی جدید، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

برای هماهنگی هر چه بیشتر با اتمسفر اندروید لالی پاپ، گوگل کلیه اپلیکیشن های خود را با طراحی متریال بروزرسانی کرده و حالا نوبت به اپلیکیشن جستجوی آن رسیده است. در این بروزرسانی رنگ بندی جدید، انیمیشن های روان تر و همچنین قالب های ساده تری برای کارت های Google Now را در اپلیکیشن جستجوی گوگل مشاهده خواهیم کرد. ضمنا این بروزرسانی با اضافه کردن چند ویژگی جدید نیز همراه خواهد بود.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

اولین خصوصیت، اضافه شدن یادآور به جستجوگر گوگل است. به طور مثال، اگر شما ایمیلی از دوستتان برای گردش دریافت و فراموش کرده باشید که به آن پاسخ دهید، از این پس گوگل سرچ با یک کارت Google Now با یادآوری این ایمیل، به شما امکان ثبت در تقویم و تنظیم یادآور را برای آن می دهد.

فرمان های صوتی نیز در این نسخه جدید بهبود یافته اند و از اپلیکیشن های شخص ثالث هم پشتیبانی خواهند کرد. به عنوان مثال، از این به بعد قادرید از درون اپلیکیشن Tumblr با گفتن " OK Google, Search Tumblr for ..." اقدام به جستجوی مستقیم محتویات Tumblr از طریق موتور جستجوی گوگل کنید. به مرور زمان، اپلیکیشن های دیگر نیز به پشتیبانی از این قابلیت خواهند پرداخت.

اگر بین انتخاب دو گرینه مردد هستید، با قابلیت فانتزی جدید گوگل سرچ قادرید با گفتن " Google,Flip a coin" از آن بخواهید که برایتان شیر یا خط بیندازد.

و در نهایت، اگر از دارندگان نکسوس 6 یا گلکسی نوت 4 باشید، از این به بعد قادرید فرمان صوتی OK Google را حتی وقتی صفحه موبایلتان قفل شده به آن بدهید. لازم به ذکر است که این قابلیت را پیش تر موتورولا در موبایل های خود استفاده کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Hamid
    Hamid | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    کسی راهی برای فعال شدن گوگل ناو داره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی