ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارپا قصد دارد پایگاه پرنده ای مخصوص هواپیما های بدون سرنشین بسازد

پیش از این درباره دارپا، بخش علوم دیوانه وار سازمان پنتاگون در دیجیاتو خواندید. ماموریت این سازمان، مطالعه طرح های علمی-تخیلی و شبیه سازی آن ها در دنیای واقعی است. به نظر می رسد کارمندان ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

پیش از این درباره دارپا، بخش علوم دیوانه وار سازمان پنتاگون در دیجیاتو خواندید. ماموریت این سازمان، مطالعه طرح های علمی-تخیلی و شبیه سازی آن ها در دنیای واقعی است. به نظر می رسد کارمندان دارپا، به تازگی سراغ بازی StarCraft رفته اند.

هواپیما های بدون سرنشین کوچک بوده و نیازی به خلبان ندارند، اما نمی توانند فاصله های طولانی را مانند یک جت جنگنده پوشش دهند. فرض کنید یک پایگاه هوایی بتواند سپاهی از هواپیما ها را تا نزدیکی هدف همراهی کرده و سپس آن ها را به هوا بفرستد؛ درست مانند Protoss Carrier در بازی ویدیویی یاد شده. این سازمان سری امیدوار است همه افرادی که دارای توانایی و تجربه فنی، امنیتی و تجاری در این زمینه هستند، در تبدیل این طرح مفهومی به واقعیت یاری رسان دارپا باشند.

گمان می رود از یکی از هواپیمای بمب انداز بزرگ، مانند B-52 یا C-130، برای این کار استفاده شود. هرچند این احتمال نیز وجود دارد که با پیشرفت تکنولوژی، از پلتفرم های شناور نیز استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    باید یک کشتی هوایی بسازند با گاز هلیوم این ناو درون بر هوایی رو بالا ببره هواپیماهای بدون سر نشین رو اون فرود بیاد این طرج بهتره

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    یاد فیلم کاپتان امریکا میندازه ادمو کارای دارپا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی