ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Rotate؛ سرگردان میان دایره ها

همیشه بازی های ساده، بیشتر به دل نشسته و رنج سنی مخاطبانشان گسترده تر است. این گونه بازی ها، محور خود را بر گیم پلی بنا کرده اند و برای گیمر عنصر "سرگرمی" را فراهم می کنند؛ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

همیشه بازی های ساده، بیشتر به دل نشسته و رنج سنی مخاطبانشان گسترده تر است. این گونه بازی ها، محور خود را بر گیم پلی بنا کرده اند و برای گیمر عنصر "سرگرمی" را فراهم می کنند؛ خصوصیتی که به نظر می رسد با تمرکز بازی سازان امروزی بر گرافیک های آنچنانی در حال فراموشی است. بازی Rotate، با تمرکز بر گیم پلی راه خود را از میان دنیای پرهیاهوی بازی های گرافیک محور باز کرده تا این عنصر فراموش شده را به ما یادآوری کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

Rotate از ترکیب چند ایده خلاقانه ساخته شده؛ مکعبی طلایی رنگ که در میان دایره های چرخان گیرافتاده و باید با سوار شدن روی آنها و جلوگیری از برخورد با موانع، هم نقطه های قرمز را جمع کند و هم سیر صعودی اش را به بالای تصویر ادامه دهد. مطمئنا با کمی وقت گذرانی در محیط Rotate، متوجه شباهت المان های به کار رفته در آن با عنوان مشهور Pinball خواهید شد.

روند بازی بدین صورت است که مکعب طلایی شما، در ابتدا به یک دایره چرخان چسبیده و همزمان با آن در حال گردش است. برای رسیدن به دایره های بالاتر، هر وقت که مکعب در مقابل دایره بعدی قرار گرفت باید به سرعت انگشتتان را روی صفحه به سمت بالا کشیده تا به پلتفرم بعدی منتقل شود.

بازی در اوایل بسیار ساده است، اما هرچه که بالاتر می روید هم سرعت دایره ها بیشتر شده و هم موانع سرراهتان خطرناکتر و متراکم تر می شوند. ضمنا در ادامه با اضافه شدن مکعب دوم، کارتان سخت تر از قبل خواهد شد.

Rotate 2

بازی دارای 4 مُد مختلف است؛ در مد کلاسیک باید در زمانی محدود، دایره های قرمز را بخورید و در عین بالا رفتن، بیشترین امتیاز را کسب کنید. در مد آرکید باید در زمان شصت ثانیه بهترین رکورد را ثبت کرده و در مد زِن، بدون محدودیت زمانی از نهایت قدرت تمرکز خود برای رسیدن به بالاترین حد بهره بگیرید. مد آخر نیز حالت تمرینی است که در واقع، نسخه ساده تر و آرامش بخش حالت کلاسیک است.

Rotate - Fast Paced Action

Rotate - Fast Paced Action

سازنده: iamRo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    ممنون بابت معرفیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی