ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رانندگی مجازی با اتومبیل جدید ولوو و عینک مقوایی گوگل

با همکاری گوگل و فروشگاه VFX  همه می توانند با XC90 ولوو توسط تلفن همراه خود رانندگی کنند. آکیولس ریفت (Oculus Rift) و واقعیت مجازی هردو مشتریان خودشان را در صنعت سرگرمی و رسانه دارند. در ...

میترا تهرانی
نوشته شده توسط میترا تهرانی | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

با همکاری گوگل و فروشگاه VFX  همه می توانند با XC90 ولوو توسط تلفن همراه خود رانندگی کنند.

آکیولس ریفت (Oculus Rift) و واقعیت مجازی هردو مشتریان خودشان را در صنعت سرگرمی و رسانه دارند. در حالی که به  برند ها توصیه می شود که با دقت و احتیاط و داشتن دلایل واضح قدم در این حوزه بگذارند ، اما کاملا مشخص است که این حوزه برای صنعت بازاریابی بسیار جذاب است و حتی اتومبیل سازان نیز علاقه زیادی به استفاده از این فناوری ویژه دارند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به ویدیوهای شرکت از عملکرد این اپلیکیشن و همچنین پشت صحنه ساخت آن.

یکی از این ها اَپِ جدید Volvo Reality از شرکت ولوو است که توسط یک آژانس بازاریابی، با استفاده از جلوه های ویژه فروشگاه  VFX (برنده جایزه اسکار) و عینک مقوایی گوگل ساخته شده است و این امکان را به رانندگان کنجکاو می دهد تا طعم مجازی نشستن پشت فرمان XC90 را تجربه کنند. این اپ به صورت رسمی در نمایشگاه لوس آنجلس پرده برداری خواهد شد و به صورت همزمان در تاریخ 18 نوامبر روی گوگل پلی نیز قرار خواهد گرفت. این اولین سری از سه گانه به نام "فرار جمعه" (Friday Getaway) است که از یک محوطه باز شروع می شود، شما را به کوهستان برده و در یک آسمان پرستاره به پایان می رسد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Take-A-Virtual-Test-Drive-With-Volvo-And-Google-Cardboard1.mp4"]

برخلاف بیشتر تست های رانندگی که به طور همزمان مجبورید سعی کنید از اجزای ماشین سردر بیاورید، رانندگی کنید، خودرو را بررسی کنید ، استراتژی چانه زدنتان را طرح بریزید و صحبت های کوتاهی با فروشنده سرحالی که در صندلی عقب نشسته است داشته باشید، با تجربه کردن واقعیت افزوده می توانید در حالی که طول این جاده کوهستانی را می پیمایید، نگاهی به دورتا دور ماشین بیاندازید، سیستم استریو را تحسین کنید راحت بنشینید و از طراحی داخلی ماشین لذت ببرید در حالی که نه رانندگی متوقف می شود و نه به دره سقوط می کنید! احتمالا این مزیت خوبی نسبت به تست رانندگی در واقعیت با این ماشین است. پشت صحنه ساخت این اپلیکیشن را در ویدیو زیر تماشا کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Take-A-Virtual-Test-Drive-With-Volvo-And-Google-Cardboard2.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • kianoosh
    kianoosh | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    معرکه است!
    ممنون

  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سعید
    سعید | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    راستی من یکی از دوستام تازه رفته چین و برگشت گفت که این عینک ها رو اونجا دیده و قراره سفر بعد یکی برام بیاره قیمتش هم 20 دلاره ولی توی ایران حداقل 150 هزارتومان

    • مهدی
      مهدی | ۳ خرداد ۱۳۹۴

      نه عزیز قیمت این عینک تو ایران 100000تومان هستش دیجیکالا اوردتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی