ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ برای آشنایی کاربران با قابلیت Flow [تماشا کنید]

قابلیت پیوستگی (Continuity) که اندکی قبل کمپانی اپل به معرفی آن پرداخت در اصل یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین امکانات اکوسیستم این شرکت محسوب می شود. این قابلیت شما را قادر می سازد تا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۳

قابلیت پیوستگی (Continuity) که اندکی قبل کمپانی اپل به معرفی آن پرداخت در اصل یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین امکانات اکوسیستم این شرکت محسوب می شود. این قابلیت شما را قادر می سازد تا به یک ابزار خاص محدود نشده و بتوانید در هر لحظه بر حسب نیاز کاری که مشغول آن بوده اید مثل، تهیه یک ارائه، ارسال پیغام کوتاه، تماشای ویدئو و... را از یک ابزار به ابزاری دیگر انتقال دهید و مدیریتش را در دست بگیرید.

مایکروسافت قصد دارد امکانی مشابه را برای ایجاد اکو سیستمی یکپارچه بین محصولات مبتنی بر ویندوز ده خود ارائه نماید، اما برای اینکه بتوانیم آن را تجربه کنیم ظاهراً باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

در این میانه حالا سامسونگ هم وارد رقابت یاد شده گشته و نام Flow را برایش برگزیده. در مورد Flow و سه قابلیت کلیدی آن یعنی انتقال، به تاخیر انداختن و اطلاع رسانی روز گذشته در دیجیاتو اطلاع رسانی شد.

اکنون این شرکت کره ای ویدئویی را منتشر کرده و در آن تلاش نموده است تا کاربران را با امکان Flow که وجهه ی تازه ای  به اکوسیستمش می بخشد و آن را به مراتب جذب تر می نماید آشنا کند.

از شما دعوت به عمل می آوریم تا در ادامه ی مطلب ویدئوی یاد شده را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-FLOW.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mmashhoory
    mmashhoory | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    اصلا حرف شما درست. اپل کپی کرده. میشه بگین چرا همه ایده هایی که اپل از سامسونگ کپی می کنه قبل از سامسونگ به بازار میاد؟ فرض می کنیم حرف شما درست. سامسونگ یه ایده داشته. زیر اجراش کم آورده اپل خوب و درست اجراش کرده. سامسونگ می خواسته تاچ آیدی بذاره بازم نتونسته اپل درست اجراش کرده. من و شما هم هزار جور ایده داریم الان. ولی توان عملی کردن نداریم. اگه کسی اجراش کرد باید بگیم کپی بود
    هرچند هنوز می گم سامسونگ ایده های اپلو به وضوح می دزده

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۲۴ آبان ۱۳۹۳

    از اتاق فرمان اشاره می کنن . موس و کیبرد و اون مانیتوری که نشون داد . یه اسکی بسیار زیبا از اپل بود .!‌

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی