ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این قاب موبایلی می تواند تصاویر سلفی را در کمتر از یک دقیقه چاپ کند

بیشتر مردم ممکن است جذابیت چاپ فوری تصاویر را تجربه کرده باشند. با وجود اینکه برخی از چاپگر های پلاروید معلق اکنون وجود دارند، اما یک استارت آپ فرانسوی می خواهد این عادت را تغییر ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۵ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

بیشتر مردم ممکن است جذابیت چاپ فوری تصاویر را تجربه کرده باشند. با وجود اینکه برخی از چاپگر های پلاروید معلق اکنون وجود دارند، اما یک استارت آپ فرانسوی می خواهد این عادت را تغییر دهد. این شرکت بر روی دستگاهی به نام Prynt کار می کند. محصول یاد شده مانند یک قاب جمع و جور بر روی فریم تلفن هوشمند شما متصل شده و شبیه به یک دوربین کامپکت است.

در حال حاضر، نمونه های اولیه قادر هستند تا جوهر را برای کپی های فیزیکی در کمتر از یک دقیقه بر روی کاغذ قرار دهند. در مدل های نهایی اما این زمان باز هم کاهش یافته و به زیر ۳۰ ثانیه خواهد رسید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

محفظه ی نگهدارنده ی این دستگاه ۱۰ تا ۳۰ برگه را برای چاپ های گوناگون در خود جای می دهد. و به دلیل وجود اپلیکیشنی که با این محصول همراه است، خروجی ها را می توان به صورت ویدئویی که کمی افکت های جالب در آن اعمال شده، مشاهده نمود.

امکان اتصال فیزیکی این چاپگر به تلفن همراه شما نیز وجود دارد بنابر این نیاز ندارید حتما از بلوتوث یا وای فای برای ارسال فایل ها استفاده کنید. Prynt راهی طولانی در پیش دارد، اما این پروژه در کیک استارترز برنامه اش برای تولید نهایی این محصول در سال آینده است و پس از تولید قیمت آن ۱۹۹ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • FCB
    FCB | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    همش سایت به ما گیر میده اهههههههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی