ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون نسل بعدی و اولین شایعات پیرامون آن

به نظر می آید با وجود اینکه تنها دو ماه از عرضه ی آیفون ۶ و ۶ پلاس می گذرد اما شایعات پیرامون نسل بعدی این تلفن هوشمند آغاز گشته است. در همین راستا و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۱

به نظر می آید با وجود اینکه تنها دو ماه از عرضه ی آیفون ۶ و ۶ پلاس می گذرد اما شایعات پیرامون نسل بعدی این تلفن هوشمند آغاز گشته است. در همین راستا و بر مبنای گزارشی که اخیراً منتشر شده ذکر گردیده که اپل احتمالاً قصد دارد در آیفون ۷ از صفحه نمایشی حتی بزرگتر از ۵.۵ اینچ استفاده نماید و البته اینبار در تولید نمایشگر تلفن هوشمند مورد بحث از شیشه یاقوت کبود استفاده خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین در این گزارش گفته شده است فلز به کار رفته در بدنه ی آیفون تقویت گشته تا بحث خم شدن این تلفن هوشمند برای همیشه منتفی گردد. علاوه بر این اپل قصد دارد تا برای اولین بار در طول تاریخ تلفن هوشمندش دکمه ی هوم را حذف کرده و کلیه ی وظایف آن را به سنسور تاچ آی دی بسپارد.

پردازنده ی چهار هسته ای A8، بهره گیری از دوربین ۱۴ مگاپیکسلی و عرضه ی مدلی با حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از سایر مواردی هستند که احتمال داده شده در مورد نسل بعدی آیفون اعمال خواهند گشت.

این گزارش می افزاید اپل قصد دارد یک پرژکتور را نیز همانند آنچه پیش از این در گلکسی Beam از سامسونگ شاهد بوده ایم، به آیفون بعدی بیافزاید. باتری نسل بعدی تلفن هوشمند برند ساکن کوپرتینو نیز بهینه شده است و زمان بیشتری را می تواند دوام بیاورد و البته ظاهراً قیمت این محصول از گذشته نیز گران تر خواهد شد.

مسلماً نمی توان با قاطعیت شایعات موجود در این گزارش را رد و یا تائید کرد و باید منتظر ماند تا زمان به پرسش های پیرامون آنها پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Himanshu
    Himanshu | ۴ مهر ۱۳۹۴

    http://www.phoneprices.in/ :DF

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی