ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های شوتر موبایل؛ از رپچر تا دیترویت

دنیای بازی های ویدیویی به طرز جالب و لذت بخشی، عجیب است. تنها باید یک گیمر کارکشته باشید تا متوجه کنار هم قرار گرفتن این کلمات بشوید و از اعماق جان درکش کنید. ژانر شوتر، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

دنیای بازی های ویدیویی به طرز جالب و لذت بخشی، عجیب است. تنها باید یک گیمر کارکشته باشید تا متوجه کنار هم قرار گرفتن این کلمات بشوید و از اعماق جان درکش کنید. ژانر شوتر، یکی از آن دسته سبک هایی است که تقریبا همه با آن ارتباط برقرار می کنند. معمولا مهارت بالایی نمی طلبد و جهت خالی کردن انرژی نهفته درونی، بهترین گزینه به حساب می آید.

اما اگر معیارهای انتخابی درستی در این سبک داشته باشید، می توانید چندین شاهکار را در این بین شکار کنید و زمان خود را صرف انجام بازی های کم محتوا ننمایید. اگر به دنبال بازی های برتر و خوش ساخت موبایلی می گردید، در ادامه مطلب تعدادی از آن ها را برای تان معرفی کرده ایم که هر کدام قطعا ارزش قیمت شان را دارند.

با دیجیاتو همراه باشید.

Call of Duty®: Strike Team

unnamed

این روزها خبرهای زیادی از Call of Duty می شنویم چرا که آخرین نسخه از این سری تحت عنوان Advanced Warfare منتشر شده. AW این هفته هم موفق شد در صدر جدول پرفروش ها بایستد و Unity را پشت سر بگذارد. اما موبایلی ها هم باید سرگرم شوند. Strike Team خوش ساخت ترین و کامل ترین Call of Duty موبایل است که اگرچه اندکی گران قیمت است اما تجربه آن به هر نحوی می تواند لذت بخش و جذاب باشد. در Strike Team باید پایه های استراتژی خود را هم بچینید و در عین اینکه سرباز هستید، نقش یک ژنرال را هم ایفا کنید.

Call of Duty®: Strike Team

Call of Duty®: Strike Team

سازنده: Activision Publishing, Inc قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1020 مگابایت زبان:

Max Payne

unnamed (1)

همه گیمرهای قدیمی با مکس پین خاطرات فراوانی دارند. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که بگوید گیمر هستم و مکس پین را ستایش نمی کنم. این عنوان در زمان خود شاهکاری بود از لحاظ پردازش داستانی و اکشن گیم پلی. موسیقی های آن به شکل گیری گروهی به نام Poets of the Fall منجر شد که این روزها یکی از فعال ترین گروه های راک اروپایی هستند. مکس پین یک بازی همه چیز تمام بود و هنوز هم هست. اگر تا به حال این بازی را روی تلفن همراه خود نصب نکرده اید می توانید آن را با قیمت 3 دلار بخرید.

Max Payne Mobile

Max Payne Mobile

سازنده: Rockstar Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1190 مگابایت زبان:

Bioshock

screen520x924

سری بازی بایوشاک با داستان عمیق و پرداخت بی نظیری که دارد، طی چند سال گذشته دنیای بازی های ویدیویی را چندین قدم رو به جلو برد. این عنوان شوتر که یکی از مهم ترین و پرافتخارترین بازی های سال ۲۰۰۷ بود، حالا پا به دنیای موبایل گذاشته تا کاربران بیشتری با این شاهکار آشنا شوند. بایوشاک یک بازی شوتر-تخیلی با المان های وحشت است. داستان بازی زیر آب های اقیانوس اطلس و در شهری خیالی به نام رپچر جریان دارد، شهری که قرار بود آزادی مطلق در آن جریان داشته باشد اما سرنوشت آن به بیراهه کشیده شد و از هم گسست.

BioShock

BioShock

سازنده: 2K قیمت: 10.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1640 مگابایت زبان:

Deus Ex: The Fall

unnamed (2)

Deus Ex از قدیم الایام به محیط سازی و ساخت اتمسفرهای گیرا شهرت داشته. Human Revolution که در سال 2011 عرضه شد، پس زمینه آبی رنگ را به زرد تغییر داد و Dues Ex The Fall که یک بازی موبایلی است (البته ورژن پی سی آن از روی استیم در دسترس است)، همین رویه را حفظ کرد. The Fall یک بازی اکشن پر زد و خورد با المان های سبک مخفی کاری است که شما را به آینده ای کاملا متفاوت با جهان امروز می برد. سرنوشت انسان ها به گونه ای دیگر رقم می خورد و سربازها به شیوه ای دیگر پرورش داده می شوند تا امنیت در جهان برقرار شود.

Deus Ex: The Fall

Deus Ex: The Fall

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 774 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • danyal
    danyal | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    فقط C.O.D WD

  • Ervin Rommel
    Ervin Rommel | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    coll of man bazi kardam to afghanestnessh best bod.value inke yare komakit far naghshe havije

  • ایمان
    ایمان | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    هیچوقت نتونستم بایوشاک رو درک کنم نمیدونم چرا
    هیچوقت نفهمیدم دقیقا چیه که دارم بازی میکنم

  • امیر
    امیر | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    MC5 چی پس؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی