ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: اپلیکیشن دیجیاتو

دیجیاتو این روز ها شش ماهگی خود را پشت سر می گذارد. در این مدت هرچند خطاهای کمی نداشتیم، اما همواره به پشتوانه کاربرانی که تحت هر شرایطی همراهمان بوده اند، سعی کرده ایم بهتر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۹

دیجیاتو این روز ها شش ماهگی خود را پشت سر می گذارد. در این مدت هرچند خطاهای کمی نداشتیم، اما همواره به پشتوانه کاربرانی که تحت هر شرایطی همراهمان بوده اند، سعی کرده ایم بهتر و بهتر شویم.

در این شش ماه هر روز به عشق آنهایی که دوستمان دارند، دست به قلم شدیم و تلاش کردیم تا مطالبی درخور را برای شما بر روی دیجیاتو منتشر نماییم. دیجیاتو امروز با حمایت های شما توانسته تا ماهیانه به بیش از ۳.۵ میلیون بازدید دست پیدا کند و در زمینه اخبار تکنولوژی به یکی از رسانه های تاثیر گذار بدل شود.

اما برای ما درجا زدن حکم مرگ را دارد؛ می دانیم که اگر به جلو حرکت نکنیم، لیاقت محبت های شما را نخواهیم داشت. بر همین اساس امروز با افتخار اپلیکیشن اندروید دیجیاتو را معرفی می کنیم.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت های اپلیکیشن دیجیاتو آشنا شویم.

اپلیکیشن اندروید دیجیاتو

اولین هدفی که در اپلیکیشن دیجیاتو دنبال شده، ارائه یک تجربه کاربری مناسب است. در این برنامه کلیه مقالات به صورت کامل در موبایل به نمایش در می آید و تا بدین ترتیب شما حتی در حال حرکت هم به آخرین خبرهای دنیای تکنولوژی دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که می دانستیم ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، قابلیت مطالعه آفلاین را بر روی اپلیکیشن پیاده سازی کردیم. تنها کافی است که مطلبی را یکبار بارگزاری کنید تا در آینده هر وقت که خواستید، بدون نیاز به اینترنت به مطالعه آن بپردازید.

اپلیکیشن اندروید دیجیاتو

در دیجیاتو همواره تلاش کرده ایم علاوه بر اخبار، تحلیل ها و مقالات بلندی را نیز برای شما تهیه کنیم. می دانیم که خواندن برخی از این مقالات چند هزار کلمه ای شاید نیازمند زمان بسیاری باشد، بر همین اساس قسمتی با عنوان «برگزیده ها» را در اپلیکیشن قرار دادیم. شما می توانید با لمس علامت ستاره در هر مطلب، آن را به قسمت برگزیده های خود اضافه کنید و بعدا سر فرصت از خواندنشان لذت برید.

کلیه بررسی های دیجیاتو در بخشی جداگانه گردآوری شده اند تا عاشقان این بخش بتوانند به راحتی به مطالب آن دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن اندروید دیجیاتو

همچنین برای اپلیکیشن ها نیز بخش مجزایی در نظر گرفته شده است. با مراجعه به این قسمت می توانید آرشیو بهترین برنامه ها و بازی های اندرویدی، که توسط تحریریه دیجیاتو انتخاب شده اند را مشاهده کنید و نسبت به دانلود آن ها اقدام نمایید. علاوه بر این مورد، جدید ترین برنامه هایی که هر روز در دیجیاتو معرفی می شوند نیز در بخش «اپلیکیشن ها» قابل دسترسی و دانلود هستند.

دانلود اپلیکیشن اندروید دیجیاتو digiato application android download

اما برای آنهایی که می خواهند بلافاصله پس از انتشار یک مطلب، از این موضوع مطلع شوند نیز اپلیکیشن دیجیاتو قابلیت ویژه ای را با خود به همراه دارد. به صورت پیش فرض برنامه هنگامی که یک خبر "فوری" بر روی سایت بگیرد، از طریق Notification Center اندروید شما را از موضوع مطلع می سازد. ولی اگر می خواهید این اطلاع رسانی برای تمام مطالب صورت بگیرد، باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه مربوط را فعال نمایید.

شعار دیجیاتو از همان ابتدا «زندگی با تکنولوژی» بوده و اکنون امیدواریم با ارائه این اپلیکیشن گامی دیگر را در راستای شعارمان برداشته باشیم.

در پایان از شما دعوت می کنیم تا برنامه ما را از کافه بازار و یا گوگل پلی دانلود نموده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که از اپلیکیشن خوشتان آمد ممنون میشویم تا با دادن امتیاز در مارکت های مذکور، حمایت لازم را از ما به عمل آورید.

همچنین لازم است اشاره کنیم که نسخه اندروید شروع کار دیجیاتو در دنیای موبایل است و امیدواریم که به زودی برنامه خود را برای سایر سیستم عامل ها نیز عرضه کنیم.

دیجیاتو

دیجیاتو

سازنده: دیجیاتو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (144 مورد)
  • r_313
    r_313 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    خيلي ممنون از اين كه به نظرات كاربران هيچ توجهي نكرديد و نرم افزار ios ديجياتو رو نساختيد.

  • Reza Namjoo
    Reza Namjoo | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    نسخه ios ديجياتو كى منتشر ميشه؟؟؟

  • Mahdi
    Mahdi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشيد واقعا سايت عالي و خوبي هست ولي من خودم آيفون دارم نميتونم از خود نرم افزار ديجياتو استفاده كنم خواهش ميكنم در صورت امكان نرم افزار رو براي آي او اس ارائه بديد
    با تشكر از سايت خوبتون

  • mahdi
    mahdi | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    ممنون از سايت خوبتون بيزحمت اگه براي سيستم عامل آي او اس هم ارايه بديد ممنون ميشيم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی