ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نتایج تست باتری موتورولا دروید توربو

موتورولا دروید توربو دارای یک باتری عظیم الجثه ۳۹۰۰ میلی آمپری است و به همین دلیل یک جانشین درخور Motorola RAZR MAXX محسوب می شود. این محصول بهترین مشخصات سخت افزاری که یک تلفن هوشمند ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

موتورولا دروید توربو دارای یک باتری عظیم الجثه ۳۹۰۰ میلی آمپری است و به همین دلیل یک جانشین درخور Motorola RAZR MAXX محسوب می شود. این محصول بهترین مشخصات سخت افزاری که یک تلفن هوشمند می تواند داشته باشد را دارد که در راس آنها نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پی قرار گرفته. این صفحه نمایش یکی از شفاف ترین تصاویر را دارد و با داشتن حدود ۴ میلیون پیکسل نیازمند چنین باتری قدرتمندی برای پاسخگویی مناسب است.

در ادامه مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به تست باتری این محصول که توسط وب سایت GSMArena تهیه شده است تا ببینیم آنطور که باید این محصول دوام باتری رضایت بخشی خواهد داشت یا خیر.

با دیجیاتو همراه باشید.

1

طبق گفته GSMArena، در تست مکالمه این محصول، رکورد بیش از ۳۰ ساعت را از خود به جای گذاشت که جزو بالاترین نتایج در طول عمر این وب سایت است و در این بخش، باتری عظیم الجثه عملکرد بسیار مناسبی از خود به نمایش گذاشت.

2

اما در بخش مرورگری وب آنطور که باید انتظارات برآورده نشد و در مقایسه با عملکرد فوق العاده آن در بخش مکالمه، موتورولا دروید توربو تنها ۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه توانست به مرورگری مداوم بپردازد. می توان نتیجه گرفت که نمایشگر فوق شفاف AMOLED این محصول مصرف باتری زیادی دارد.

3

عوارض نمایشگر با رزولوشن بالا در بخش پخش فایل ویدیویی هم خود را نشان داد. دروید توربو با کسب رکورد ۱۳ ساعت و ۱۴ دقیقه در پخش ویدیوی ممتد، چند رتبه پایین تر از گلکسی نوت ۴ قرار گرفت. فبلت کره ای با وجود نمایشگر بزرگ تر و باتری ضعیف تر، توانست بیش از ۱۷ ساعت در همین آزمایش از خود مقاومت نشان دهد.

gsmarena_002

موتورولا دروید توربو توانست در رتبه بندی دوام کلی باتری رقم ۹۰ ساعت را به نام خود ثبت کرد. این یعنی شما در حدود ۴ روز می توانید تلفن هوشمند خود را در اختیار داشته باشید و در طول هر روز، به مکالمه، مرورگری وب و پخش ویدیو بپردازید.

با این وجود این رقم در حدود ۷ برابر بهتر از میانگین دیگر تلفن های هوشمند است و می توان گفت با توجه به سخت افزار، یک عدد بسیار خوب و شگفت انگیز است. بنابراین کاربران پر مصرف می توانند از کار کردن مداوم با دروید توربوی خود لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    خوب بود مرسی

  • TROOL
    TROOL | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • kavehd2
    kavehd2 | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    همچنان 1520 میدرخشد ...

  • MeysaM
    MeysaM | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    آقا این GSMarena در مورد Butterfly s هم زده بود 81 ساعت. سه روز مکالمه و این داستانا.
    بنده که داشتم این گوشی رو، با استفاده خیلی کم، بیشتر رو استندبای، حداکثر دو روز دووم آورد و هیچ وقت به سه روز نرسید.
    یه کم دقیق نمیگه.
    ولی خداییش با وزن نسبتاً زیادش، اما باطریش آدمو قلقلک میده ;)

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    اوه اوه باطریشو ، همینه پس بگو با اومدنش رتبه بندیا رو خراب کرد و همه چیزو به هم ریخت ، عجب گوشی تحویل داده به به لذت بردیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی