ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقر سونی
تکنولوژی

سونی سنسور IMX230 را با فوکس ۱۹۲ نقطه ای معرفی کرد

همانطور که پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم، یکی از بخش هایی که سونی در آن به خوبی عمل می کند سنسورهای تصویربرداری خاص خود است. در جدیدترین به روز رسانی خود، این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

همانطور که پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم، یکی از بخش هایی که سونی در آن به خوبی عمل می کند سنسورهای تصویربرداری خاص خود است.

در جدیدترین به روز رسانی خود، این شرکت از سنسور IMX230 Exmor RS رونمایی کرد که به احتمال بسیار زیاد در اکسپریا زد ۴ خواهیم دید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این سسنور قادر به تصویربرداری با ۲۱ مگاپیکسل رزولوشن است و از این نظر تفاوتی با نسل قبلی خود، یعنی IMX135 ندارد. اما در سنسور جدید سنسور عکاسی CMOS کوچک تر شده و کیفیت عکس ها و کارایی دوربین تا حد زیادی بالا رفت.

gsmarena_001

IMX230 دارای اندازه ۱/۲.۴ اینچی و سایز پیکسل آن ۱.۱۲ میکرون است. به وسیله این سنسور جدید شما می توانید تصاویر HDR خود را با سرعت و کیفیت بسیار بالاتری ثبت نمایید که نمونه آن را در تصویر فوق می بینید.

سنسور جدید از تکنولوژی جدیدی بهره می برد که برای نخستین بار در چنین محصولاتی استفاده شده و در فوکس خودکار تاثیر بسیار خوبی می گذارد. به همین دلیل در عکاسی از سوژه های متحرک به خوبی عمل می کند. در واقع IMX230 دارای فوکس خودکار ۱۹۲ نقطه ای است که نسبت به نسخه قبلی خود با ۱۷۲ نقطه، از پیشرفت بالایی برخوردار است. همچنین این سنسور قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K هم خواهد بود.

Sony IMX230 در آوریل ۲۰۱۵ به شرکای این کمپانی با قیمت ۱۸ دلار تحویل داده می شود. هنوز به طور قطعی نمی توان گفت که سونی از این قطعه در اکسپریا زد ۴ استفاده خواهد کرد یا خیر. اما می توان انتظار داشت ما در پرچمدار بعدی این شرکت چنین تکنولوژی را ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوبه.تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی