ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوآوی
تکنولوژی

اطلاعات مرتبط به تلفن های هوشمند هوآوی در سال ۲۰۱۵ لو رفت

به باور بسیاری از کارشناسان در هوآوی این پتانسیل وجود دارد که بدل به سامسونگ چین گردد، این شرکت خود نیز رقابت را بسیار جدی گرفته و تنها در یک دهه گذشته رقمی در حدود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به باور بسیاری از کارشناسان در هوآوی این پتانسیل وجود دارد که بدل به سامسونگ چین گردد، این شرکت خود نیز رقابت را بسیار جدی گرفته و تنها در یک دهه گذشته رقمی در حدود ۱۰ میلیارد دلار را صرف تحقیق و توسعه کرده است.

امروز شایعه ای از طریق منابع نزدیک به این کمپانی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می دهد خود هوآوی نیز برای تصاحب بازار بی تابی می کند و در همین راستا قصد دارد محصولات بسیار قدرتمندی را طی سال آینده میلادی عرضه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Huawei-2015-portfolio-Ascend-D8-P8-Mate8

امروز در اخبار و در بین شایعات منتشر گشت که پرچمدار آتی برند چینی مورد اشاره یعنی Ascend P8 به صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p و تراکم پیکسلی ۴۲۴ ppi مجهز گشته است. اطلاعات تازه به بیرون درز پیدا کرده علیرغم تائید شایعات پیشین پرده از اسرار تمام محصولاتی که هوآوی قصد دارد در طی سال آینده نیز عرضه نماید برداشته است.

در جدولی که در بالا نمایش داده شده مشخص گشته که شرکت مذکور می خواهد Mate 8 را نیز با نمایشگری 2K در سپتامبر ۲۰۱۵ و با قیمت ۶۵۹ دلار ارائه نماید. در این جدول ذکر شده است که Mate بعدی از چیپست Kirin 930 استفاده خواهد نمود.

البته اولین ابزاری که توسط چیپست های Kirin 930 که به وسیله ی خود هوآوی تولید می شوند روانه ی بازار می گردد Ascend P8 است و قیمتی در حدود ۴۹۰ دلار دارد.

در فهرست اشاره شده اسم محصول دیگری با نام D8 نیز به چشم می خورد که قرار  است در ماه می ارائه گردد و ظاهراً مشخصات فنی بسیار منحصر به فردی دارد. بر اساس اطلاعات موجود D8 نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن 2K دارد و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و پردازنده ی Kirin 950 بهره مند است و قمیتش هم در حدود ۸۱۵ دلار خواهد بود.

نکته ی جالب اینجاست که تا امروز گمان می رفت هوآوی در حال توسعه ی یک چیپست جدید با عنوان Kirin 930 است که جزئیات مربوط به D8 این موضوع را نقض می کند.

شواهد خبر از این می دهند به غیر از موارد یاد شده ۵ تلفن هوشمند دیگر نیز در دستور کار هوآوی قرار دارند تا در سال ۲۰۱۵ این برند چینی بهترین تلاشش را برای تصاحب بازار ارائه کرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • AMIR
    AMIR | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    هواوی دیگه پرو شده با این گوشیای جیگرش

  • farid
    farid | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    با وجود اپل و سامسونگ هواوی موفقیتی نداره مگه توی خونه خودش

  • TROOL
    TROOL | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    هواوی داره شاخ میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی