ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 8.1.1 و OS X 10.10.1 را منتشر کرد

شب گذشته اپل نسخه جدید سیستم عامل iOS 8.1.1 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرد. جدا از قول و قرارهایی که این شرکت برای بهبود سرعت و امنیت دستگاه ها در نسخه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

شب گذشته اپل نسخه جدید سیستم عامل iOS 8.1.1 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرد. جدا از قول و قرارهایی که این شرکت برای بهبود سرعت و امنیت دستگاه ها در نسخه های بعدی این سیستم عامل داده بود، اپل گفته که این به روز رسانی مشکل سرعت دو محصول سالخورده اش یعنی آیپد ۲ و آیفون ۴ اس را رفع می کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این هم چنین اتفاقی رخ داده بود: با هر بار انتشار یک به روز رسانی بزرگ، دستگاه های قدیمی عملکردی بسیار ضعیف پیدا می کنند. در حدی که بسیاری از کاربران اعلام می کنند قادر نیستند به راحتی با دستگاه خود مثل سابق کار کنند.

این موضوع در مورد iOS 7 رنگ و بوی جدی به خود گرفته بود و حالا اپل سعی دارد تا هرچه سریع تر اوضاع را برای افرادی که این ۲ محصول را در اختیار دارند بهتر کند. نکته مهمی که در رابطه با iOS 8.1.1 وجود دارد این است که اپل جلوی جیلبرک را در این به روز رسانی بسته و در صورتی که دستگاه خود را جیلبرک کرده اید، بهتر است فعلا دست نگاه دارید.

از سوی دیگر اپل سیستم عامل مک را هم به روز رسانی کرد. عرضه OS X 10.10.1 به عنوان اولین آپدیت یوسمیتی محسوب می شود و طبق گفته اپل، بهبود WiFi، بهتر شدن ارتباطات Microsoft Exchange و رفع مشکلات ارسال ایمیل با اپلیکیشن Mail از جمله موارد این به روز رسانی هستند.

اگر از این ۲ سیستم عامل استفاده می کنید، می توانید با مراجعه به اپ استور مک و آیتیونز دستگاه های خود را به آخرین نسخه OS X و iOS آپدیت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • ehsanofwar
    ehsanofwar | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    سلام به همه
    چرا واسه ايپدم نمياد اپديت ؟!
    ايفون رو اپ كردم ولي ايپد هر كاري ميكنم بازم ميگه اخرين ورژن ٨.١ هستش :|
    لطفا كمك

  • Alireza_Aghashahi
    Alireza_Aghashahi | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    من که نتونستم جواب مستقیم به اقای سید که ایفون ۵ اس خودشون را اپدیت کردن بدم اما هر کسی که ایفون ۵ اس داره و میخواد اپدیت کنه و یا اینکارو کرده بهتره با هم در تماس باشیم من نسخه ۷.۱.۲ دارم و همچنان سمت ۸ نرفتم و مصرف باتری و سرعت و وای فای من همچنان عالی هست میخوام ببینم کسی اینجا حضور داره که از این نسخه ۷.۱.۲ به ۸ و همینطور بالاتر از ۸ اپدیت کرده باشه و بدونم چطور شده ؟ شماره تماس میذارم لطفا توی وایبر AD بفرمایید اونجا گروه تشکیل بدیم بتونیم همدیگرو داشته باشیم راستی تا یادم نرفته من نسخه یوسمیت ۱۰.۱۰ را با ۱۰.۱۰.۱ اپدیت کردم تا الان مشکلی پیش نیومده ظاهرا

  • hamed
    hamed | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    سلام
    من اپل 6 دارم امروز آپدیت 8.1.1 کردم ولی بعد آپدیت مصرف باتری رفت بالا
    بعد باتری من 60% 30% 27% نمیره یعنی از این 3 عدد میپره این حتی تو آپدیت قبلی هم بود
    اگه امکان داره این مشکل منو به گوش شرکت اپل برسون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی