ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بنیانگذار توییتر اپلیکیشن SUPER را معرفی کرد

امروزه اکثر افراد با شبکه های اجتماعی مناسب اعلام نظر شخصی در رابطه با موضوعات مختلف آشنایی دارند. یکی از معروف ترین آنها توییتر است که توسط چهار نفر به نام های اوان ویلیامز، جک دورسی، ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

امروزه اکثر افراد با شبکه های اجتماعی مناسب اعلام نظر شخصی در رابطه با موضوعات مختلف آشنایی دارند. یکی از معروف ترین آنها توییتر است که توسط چهار نفر به نام های اوان ویلیامز، جک دورسی، نواه گلس و بیز استون تاسیس شد.

حال بیز استون اپلیکیشن جدیدی در حوزه به اشتراک گذاری عقاید و افکار را با نام SUPER برای دو پلتفرم اندروید و آیفون عرضه کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شیوه عملکرد این اپلیکیشن بدین صورت است که شما می توانید ایده ها و عقاید خود در رابطه با مسائل مختلف را به صورت جملات از پیش آماده بیان کنید. به طور مثال اپلیکیشن SUPER مواردی مثل I Love یا The Best را برای شما قرار داده و می توانید بر حسب نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و در ادامه جمله و نام خود را بنویسید.

اما آنچه که این اپلیکیشن را خاص می کند، امکان استفاده از جلوه های زیبای بصری و عکس در پس زمینه جمله است. به نوعی می توان گفت به شما حس و حال استفاده از توییتر و اینستاگرام به صورت همزمان را می دهد چرا که می توانید با دو بار ضربه به روی تصاویر دوستان تان، آن را "لایک" کنید.

این اپلیکیشن از آن جهت حائز اهمیت است که توسط شخصی تولید شده که ایده ساده میکروبلاگ توییتر را به یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند تبدیل کرد.

تمام ایده کلی این اپلیکیشن هم تا حدی مشابه به توییتر است و به وسیله SUPER هم می توانید در یک محیط بصری زیبا عقاید خود را بیان کنید. نکته جالب دیگر این که تصاویر پیشنهادی در پس زمینه مطلب شما با توجه به متن وارد شده تغییر می کند. به طور مثال با نوشتن عبارت "I Love Music" تصاویر پیشنهادی پس زمینه به عکس های مرتبط با موسیقی تبدیل می شود.

این اپلیکیشن در ظاهری زیبا و جذاب، قصد دارد محیط مفرحی را برای شما و دوستانتان ایجاد کند.

SUPER

SUPER

سازنده: Jelly Industries قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 7.7/21.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Saeid hm
    Saeid hm | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    عالیه

  • TROOL
    TROOL | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    اصلن مشخصه از رویه اپلیکیشن دیجی اسکی کرده :-D

  • شهریار
    شهریار | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    چشمم روشن :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی