ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وایبر
تکنولوژی

وزیر ارتباطات : وایبر کند نشده است [نظرسنجی دیجیاتو]

چند ماهی است که کند شدن وایبر برخی از مشترکان موبایل در کشور را کلافه کرده. این موضوع احتمال فیلتر شدن این اپلیکیشن ارتباطی را در ذهن کاربران ایرانی افزایش می دهد. برخی از کاربران ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۱

چند ماهی است که کند شدن وایبر برخی از مشترکان موبایل در کشور را کلافه کرده. این موضوع احتمال فیلتر شدن این اپلیکیشن ارتباطی را در ذهن کاربران ایرانی افزایش می دهد.

برخی از کاربران و کارشناسان این کندی را ثمره نامه نایب رئیس قوه قضائیه به وزیر ارتباطات می دانند و احتمال می دهند وایبر توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا سازمان های دیگر کند گردیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به این موضوع واکنش داد و در مصاحبه با یک روزنامه داخلی گفت: به هیچ عنوان کندی در سیستم وایبر رخ نداده است و ما نیز در صدد محدود کردن سرویس هایی اینچنین که مردم از آن استفاده می کنند، نیستیم.

محمود واعظی در مورد نظارت سازمان های دیگر بر روی نرم افزارهای داخلی اظهار کرد: هیچ تفاوتی بین نرم افزارهای ایرانی و خارجی نیست و بر روی همه برنامه ها در داخل کشور نظارت می شود.

وی افزود: تنها تفاوتی بین این دو گروه وجود دارد، میزبانی آنهاست، که برنامه های ایرانی اطلاعاتشان در داخل کشور است ولی سرور بقیه برنامه ها در خارج کشور قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • پویا
    پویا | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .برنامه وایبرتون رو از پلی استور بزنید من امتحانش کردم مال من مشکلی نداره . در ضمن گوشیم هم اس 4 و با اینترنت ایرانسل هم مشکلی نداره

  • محمود کریس
    محمود کریس | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    برای من پیام اومد 1 ماه پیش که اگه وایبرتو اپدیت نکنی قطع میشه منم اپدیت نکردم تا بدونم جریان چیه ولی هنوزم قطع نشده این پیام رو وایبر برای من فرستاد ؟!!!

  • srb90
    srb90 | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    من برگشتم به نسخه 4.3.0 باز یکم بهتر از قبله اما بازم کنده واسه تماس که تقریبا غیر قابل استفاده هی قطع میشه قبلا با سرعت خیلی کمتر از الانم راحت تا نیم ساعت هم بدون قطعی میحرفیدم
    بنظر منم تلگرام بهترینه همه چیو باهم داره فقط یه مشکل داره اونم اینکه هنو خیلیا نصبش نکردن :))))

  • HM-ROYAL
    HM-ROYAL | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    محدودیت تا به کی آخه... الآن سالهاست اینترنت ارزان و چند مگابیتی (اگه کف و حداقل سرعت اینترنت ارائه شده در کشورهای اروپایی حساب کنیم ) و نامحدود و همچنین سرعت های بسیار بالاتر با کلی خدمات به کاربران ارائه میشه اصلا" ملت در این کشورها دانلود نمیکنند اصلا" نیازی به دانلود و ذخیره دیتا ندارند همه چی با سرعت بالا و بدون محدودیت خاصی در اختیار کاربران است و هر چی بخوان آنلاین تماشا میکنن در بستر اینترنت پر سرعت، برای آموزش و پیشرفت و توسعه و گسترش فناوری و... استفاده میکنند... ولی اینجا همچنان اندر خم یک کوچه اند ...

  • zapi
    zapi | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    معمولا وقتی کند میشه یعنی History وایبرتون حجمش زیاد شده!
    من هیستوریمو کامل پاک کردم و الان سرعتش خیلی خوبه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی