ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انیشتین و زندگی اش به عنوان یک نابغه [اینفوگرافیک]

در اینفوگرافیک قبلی از سایت فوندرز اند فاندرز، به زندگی نامه مارک زوکربرگ پسر جوانی که وب سایتش فیس بوک، تبدیل به یکی از غول های دنیای اینترنت شده است، و در جوانی او را تبدیل ...

میترا تهرانی
نوشته شده توسط میترا تهرانی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

در اینفوگرافیک قبلی از سایت فوندرز اند فاندرز، به زندگی نامه مارک زوکربرگ پسر جوانی که وب سایتش فیس بوک، تبدیل به یکی از غول های دنیای اینترنت شده است، و در جوانی او را تبدیل به یک میلیاردر خیر کرده است پرداختیم.

در اینفوگرافیک پیش رو نیز، به همان ترتیب، زندگی نامه انیشتین به صورت خلاصه آمده است. در این اینفوگرافیک خانم آنا ویتال نگاهی گذرا به وقایع و اتفاقات مهم زندگی انیشتین انداخته است. این تصویر تنها برای آشنایی شما فراهم شده و امید است در صورت علاقمندی بیشتر کلید واژه ها را جستجو کنید.

در این بیوگرافی هیچ کدام از وقایع زندگی او نادیده نگرفته شده اند تا شاید کمی ما را به تفکر وادارند که هیچ انسانی کامل نیست، نوابغ هم جزئی از جامعه ی ما هستند. با دیجیاتو همراه باشید.

how-einstein-started-infographic-Digiato_resize

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • رابطه
    رابطه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    با هر کی رابطه برقرار میکرده اگه خوشش می اومده باهاش ازدواج می کرده

  • *
    * | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    همیشه انقدر دیگران را تحسین کنید که خودتون یادتون نره،بخاطر داشته باشید که نوابغ ادم های ساده ای هستند که فقط تنبل نبودند. کار کردند و افکارشون را در فضای بی نهایت رها کردند، جهان چیزی شبیه تفکر هست و هر کس در این فضا غوطه ور گردد، به قدرتی بی بدیل تبدیل می گردد و... راستی ستاره بعدی کیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی