ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت Jolla با هدف اولیه ارائه قابلیت چند وظیفگی بهتر معرفی شد

رقبای آیپد مینی اپل هر روز در حال افزایش هستند و در همین راستا امروز نیز Jolla دست به معرفی یک تبلت جدید زد که بخشی از یک پروژه ی جمع آوری سرمایه عمومی به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

رقبای آیپد مینی اپل هر روز در حال افزایش هستند و در همین راستا امروز نیز Jolla دست به معرفی یک تبلت جدید زد که بخشی از یک پروژه ی جمع آوری سرمایه عمومی به منظور تولید محصولات مبتنی بر سیستم عامل Sailfish است.

تلفن هوشمند Jolla تقریباً یکسال پیش توسط یک استارت آپ کوچک فنلاندی و بر اساس سیستم عامل یاد شده معرفی گردید. در طول این بازه ی زمانی اعضای استارت آپ مذکور تمرکز بسیار جدی بر ارائه ی به روز رسانی های نرم افزاری و رفع مشکلات سیستم عامل خود داشتند که حاصل این توجه در عرضه ی ۹ به روز رسانی، معرفی ۳۵۰ قابلیت جدید و رفع سیزده هزار باگ خلاصه گشت. و حالاظاهراً این افراد اعتماد به نفس لازم برای معرفی دومین محصول خود که همان تبلت مورد اشاره است را پیدا کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تبلت Jolla در برخی از مشخصات فنی تا حدی شبیه نوکیا N1 است که دیروز معرفی شد. این محصول صفحه نمایشی ۷.۹ اینچی با رزلوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ دارد پیکسل و در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی به یک پردازنده ی چهار هسته ای و ۲ گیگابایت حافظه ی رممجهز شده است.

هر چند از نظر ضخامت و خوش دستی تبلت مذکور به پای محصول مورد اشاره از  نوکیا نمی رسد، اما نباید فراموش کنیم که با قیمتی ارزان تر هنوز هم قادر است اپلیکیشن های اندرویدی را اجرا نماید. علاوه بر این بر اساس گفته های مارک دیلن با خرید دستاورد Jolla در زمینه ی تبلت شما می توانید بهترین تجربه ی مولتی تسکینگ در جهان را به دست آورید.

مایکروسافت در ویندوز با Snap View و سامسونگ با پنجره های چندگانه (Multi Window) و سایر ابزارهای اندرویدی با قابلیت هایی دیگر امکان چند وظیفگی را به کاربران هدیه می دهند، ولی Jolla دیدگاهی متفاوت دارد و باور دارد شیوه یی که ارائه کرده بر همه ی این روش ها برتری خواهد داشت. این شرکت می گوید اولویت اولش بر روی مسئله ی چند وظیفگی بوده تا بتواند یک تجربه ی کاملاً متفاوت را به کاربران ارائه دهد.

Jolla که کماکان به دنبال جذب سرمایه های عمومی برای عرضه محصول خودش است قیمت هزار تبلت اولی که به فروش برساند را ۱۸۹ دلار و هزار دستگاه بعدی را ۱۹۹ دلار گذاشته است و این امیدواری را دارد گخ بتواند با به دست آوردن سرمایه ای ۳۸۰.۰۰۰ دلاری محصول خود را به تولید انبوه برساند.

نمونه ی اولیه این تبلت امروز در همایش Slush در شهر هلسینکی فنلاند به نمایش گذاشته شد و بهینه سازی های طراحی و نرم افزاری آن نیز مجدداً به اطلاع عموم خواهند رسید، در صورتیکه همه چیز طبق برنامه پیش برود محصول Jolla در نیمه ی دوم سال جاری به دست متقاضیانش خواهد رسید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Jolla-Tablet-We-make-it-You-make-it-yours.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    ظاهرش قشنگه در صورتی که ضخامتش کمتر بود
    ---------------------------------------------------------
    استفاده از افراد معلول توی تبلیغات رو بزاریم به پای حیله گری مدیر تبلیغاتشون برای جلب توجه و مسیر دهی اذهان بیننده ؟!
    خوشم نیومد از این کارشون

    • ebi
      ebi | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

      فرزاد جان فکر کنم اون رئیس استارت آپشون باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی