ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک Techwire را برای علاقه مندان به اخبار تکنولوژی معرفی کرد

فیسبوک امروز صفحه جدیدی را معرفی کرد که مستقیما به اخبار مهم تکنولوژی می پردازد. FB Techwire، بخشی از FB Newswire محسوب می شود که بیشتر برای ژورنالیست ها و خبرنگاران حوزه تکنولوژی جذابیت دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

فیسبوک امروز صفحه جدیدی را معرفی کرد که مستقیما به اخبار مهم تکنولوژی می پردازد. FB Techwire، بخشی از FB Newswire محسوب می شود که بیشتر برای ژورنالیست ها و خبرنگاران حوزه تکنولوژی جذابیت دارد و به آن ها اجازه می دهد تا جدیدترین اخبار را بسیار سریع مشاهده و انتخاب نمایند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانند Newswire که اوایل امسال شروع به کار کرد، Techwire بهترین محتوای خبری روز را انتخاب و جمع آوری می کند تا هر شخصی که به دنبال مهم ترین جریانات خبری است، سریعا از آن ها مطلع شود. در حقیقت رسالت Techwire همانند Newswire خواهد بود.

اندی میچل از فیسبوک، اوایل سال 2014 پیرامون Newswire گفت: "این ها همه در ارتباط با این است که فیسبوک به اولین منبع خبری تبدیل شود. بنابراین ژورنالیست ها به سادگی می توانند محتوا را بررسی کرده و هرآنچه از نگاه شان ارزش خبری دارد را انتخاب کنند."

اما مسئله قابل اهمیت، متقاعد کردن ژورنالیست ها به انتشار اخبارشان در این شبکه، پیش از توییتر است. اگرچه فیسبوک همچنان بزرگترین شبکه اجتماعی از لحاظ میزان بازدید به حساب می آید اما ژورنالیست ها علاقه بیشتری به توییتر دارند و به نظر می آید که فیسبوک در جهت تغییر این عقیده برآمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سهیل
    سهیل | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    فقط دیجیاتو. یک روز که سرنمی زنم انگار یه چیزی کم دارم. مخصوصا نظرات دوستان و حتی دعواهاشون خلاصه ما که خراب دیجیاتو هستیم فیس بوک جان شما هرکاری می خوای بکن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی