ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوآوی شاید در همین ماه عینک هوشمندش را معرفی کند [شایعه]

هوآوی ثابت کرده است که شرکتی پیش رو است و قصد دارد به یکی از برترین های بازار تلفن های هوشمند بدل شود، این کمپانی اخیراً خبر از فعالیت هایش در زمینه ی توسعه شبکه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

هوآوی ثابت کرده است که شرکتی پیش رو است و قصد دارد به یکی از برترین های بازار تلفن های هوشمند بدل شود، این کمپانی اخیراً خبر از فعالیت هایش در زمینه ی توسعه شبکه های 5G داده و پتنت های متعددی را نیز در همین زمینه به ثبت رسانده است.

چند روز پیش و زمانی که برنامه های مرتبط به محصولات سال آینده ی هوآوی به بیرون درز پیدا کرد نیز مشخص شد، این برند چینی در ۲۰۱۵ با دستاوردهای قدرتمندی همانند D8 و یا Mate 8 تمایل دارد تا به جدیت هر چه تمام تر رقبایش را به چالش بکشد. اما حالا به نظر می آید هوآوی علاوه بر بازار تلفن های هوشمند و شبکه های مخابراتی توجه اش به یک سمت دیگر، یعنی عینک های هوشمند هم جلب شده است و می خواهد فعالیت هایی را نیز در این زمینه داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شایعات حکایت از این دارند که توسعه ی عینک هوشمند هوآوی حتی خاتمه یافته و ممکن است به زودی زود و شاید در روز بیست و چهارم ماه جاری معرفی و رونمایی شود. این شرکت تیزری تبلیغاتی را از طریق سرویس وبلاگ نویسی Weibo منتشر کرده که در آن به زبان چینی عبارت: "من از رقبای خود خوشتیپ تر خواهم بود" به چشم می خورد، و به اعتقاد برخی رسانه ها این پیام، کنایه ای است به عینک گوگل.

وب سایت چینی My Drivers نیز با استناد به منابع خودش می گوید عینک هوشمند هوآوی توانایی نمایش تصاویر با رزلوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل را دارد، و ضمن اجرای اندروید کیت کت نسخه ی ۴.۴.۴ به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز مجهز گشته است.

گجت مورد بحث به تعداد زیادی سنسور به منظورهای مختلف مجهز شده (احتمال می رود جعبه ی فلزی کنار عینک محل قرار گیری سنسورها باشد) و قادر است انواع گوناگونی از ژست های حرکتی را شناسایی نماید. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا هوآوی همه ی ما را در ۲۴ ماه جاری شگفت زده خواهد کرد و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    مطلب عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    هوآوی بره غاز بچره با این اسمش و محصولاتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی