ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Contributor از گوگل شاید نحوه درآمد زایی سایت های اینترنتی را تغییر دهد

گوگل امروز پلتفرم جدیدی را راه اندازی کرده که بوسیله ی آن ممکن است شیوه ی درآمد زایی تولید کنندگان محتوا در اینترنت تغییر نماید. این سرویس که Contributor نام دارد به کاربران اجازه می دهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

گوگل امروز پلتفرم جدیدی را راه اندازی کرده که بوسیله ی آن ممکن است شیوه ی درآمد زایی تولید کنندگان محتوا در اینترنت تغییر نماید. این سرویس که Contributor نام دارد به کاربران اجازه می دهد در ازای پرداخت ماهیانه ۱ الی ۳ دلار برخی از سایت های اینترنتی را بدون هیچ آگهی تبلیغاتی مشاهده نمایند. ممکن است در آینده ای نه چندان دور Contributor به یک جایگزین جدی برای دیگر سرویس غول دنیای جستجو موسوم به AdSense بدل گردد که توسط آن تبلیغات در سایت های مختلف به نمایش در می آیند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Contributor از همین امروز کار خودش را آغاز کرده و در شروع ۱۰ شریک تجاری نسبتاً شناخته شده مانند وب سایت های Science Daily، wikiHow، Mashable و Imagur دارد و کاربرانی که اکنون دعوتنامه ی این سرویس را دریافت نموده اند می توانند در ازای پرداخت ۱، ۲ و یا ۳ دلار نسخه ی بدون تبلیغات سایت های یاد شده را مشاهده نمایند.

کسانی که از سرویس مورد اشاره استفاده کنندبا مراجعه به هر یک از وب سایت های مشارکت کننده در Contributor نسخه ای متفاوت از آن سایت را مشاهده نخواهند کرد، بلکه در بخش هایی که تبلیغات مرتبط به خدمات AdSense گوگل به نمایش در می آمده است تصویری نشان داده می شود که از آنها در همراهی تامین هزینه های وب سایت تشکر می نماید.

گفته می شود در نسخه ی موبایل این سایت های اینترنتی نیز تبلیغات با یک خط متن حاوی پیغام تشکر جایگزین شده است. همچنین مشارکت شما و هزینه ای که پرداخت می نمایید، بر وب سایت هایی اعمال خواهد شد که در طول ماه به آنها بیشتر مراجعه می کنید.

در سوی دیگر سایت هایی که حاضر به همکاری در خدمات مرتبط به Contributor بشوند  کارمزد مرتبط به خود را کماکان پس از کسر شدن هزینه های گوگل از طریق داشبورد سرویس AdSense دریافت خواهند نمود. بدین ترتیب تامین کنندگان محتوای اینترنتی از این به بعد یک شیوه ی جایگزین برای نمایش تبلیغات در اختیار دارند که شاید در آینده ی نزدیک به شدت موثر واقع گردد.

در صورتیکه تمایل دارید تا دعوتنامه ی خدمات Contributor را دریافت نمایید می توانید با مراجعه به این آدرس، درخواست خود را در همین رابطه به گوگل ارسال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بهروز ■
    بهروز ■ | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    آقا من چن برابر میدم به گوگل، تبلیغات تلویزیونو از بین ببره. بخدا رو مخه D:

  • Behtash_Fani
    Behtash_Fani | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    عجب !!!!!؟؟؟؟
    این گوگل خودش تمام سایت های اینترنتی رو از تبلغات پر کرده حالا میاد از این طرف با یه قیمت خیلی پایین از مردم درآمد زایی میکنه .
    عجب زالویی هستا ...

  • TROOL
    TROOL | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    مطلب عالی بود مثه همیشه مرسی

    • نیما یزدان‌مهر
      نیما یزدان‌مهر | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

      ببین نظرت چیه برات یه ربات بنویسم که هر مطلبی رو دیجیاتو منتشر شد، بیاد کامنت بده "مطلب عالی بود مثه همیشه مرسی" ؟؟؟

  • Saleh_Rezaee_1
    Saleh_Rezaee_1 | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    ديجياتو اگر دوست داري اين خبر رو بزار

    http://www.sammobile.com/2014/11/20/exclusive-second-preview-android-5-0-on-galaxy-s4-brings-updated-widgets-and-more/

    thanks

مطالب پیشنهادی